Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8

Resultados para: aaker david

22 produtos
  • On Branding - 20 Princípios Que Decidem o...

    Aaker, David
    (8541358)

    O guru do branding, David Aaker, apresenta neste livro compacto os 20 princípios essenciais para criar e manter marcas fortes. Reunindo e resumindo o que há de melhor no trabalho do autor, esses princípios oferecem uma ampla compreensão das marcas,...

    sob encomenda
  • e-book

    Construindo Marcas Fortes

    Aaker, David
    (3692566)

    Autor reconhecido mundialmente, David Aaker introduz nesta obra o tema da identidade da marca, as associações pretendidas, e estimula gerentes e administradores a enxergar além dos atributos do produto.

  • Relevância de Marca - Como Deixar Seus...

    Aaker, David
    (3420067)

    O guru do branding David Aaker mostra como eliminar a competição e conquistar a liderança de marca em seu mercado. Em um livro revolucionário, ele define o conceito de relevância da marca valendo-se de dezenas de estudos de caso.Prius, Whole Foods,...

  • e-book

    Aaker on Branding - 20 Principles That Drive...

    Aaker, David
    (9675809)

    Aaker on Branding provides the principles of branding you need to know to create and manage strong brands. The concepts are culled from the articles, six branding books, and other writings of David Aaker and have been proven to help hundreds of...

  • e-book

    On Branding - 20 Princípios Que Decidem o...

    AAKER , DAVID
    (8596536)

    O guru do branding, David Aaker, apresenta neste livro compacto os 20 princípios essenciais para criar e manter marcas fortes. Reunindo e resumindo o que há de melhor no trabalho do autor, esses princípios oferecem uma ampla compreensão das marcas,...

  • Pesquisa de Marketing - 2ª Ed. 2004

    Aaker, David A.; Kumar, V.; Day, George S.
    (149057)

    Aqueles que procuram tratamento metodológico para a pesquisa de marketing mais aprofundado e com amplas opções de técnicas, tanto quantitativas quanto qualitativas, encontrarão neste livro estas duas necessidades enfocadas de maneira objetiva e...

  • Administração Estratégica de Mercado - 9ª Ed....

    Aaker, David A.
    (4052966)

    Nova edição de um texto fundamental e adotado em diversas escolas. Aaker aborda o desenvolvimento da estratégia de um ponto de vista externo, orientado por uma análise estruturada de consumidores, competidores, tendências do mercado e do ambiente em...

  • e-book

    Administração Estratégica de Mercado - 9ª Ed....

    Aaker,David A.
    (4844373)

    Nova edição de um texto fundamental e adotado em diversas escolas. Aaker aborda o desenvolvimento da estratégia de um ponto de vista externo, orientado por uma análise estruturada de consumidores, competidores, tendências do mercado e do ambiente em...

  • e-book

    Relevância de Marca - Como Deixar Seus...

    Aaker, David
    (4841316)

    O guru do branding David Aaker mostra como eliminar a competição e conquistar a liderança de marca em seu mercado. Em um livro revolucionário, ele define o conceito de relevância da marca valendo-se de dezenas de estudos de caso.Prius, Whole Foods,...

  • Strategic Market Management 10Th Edition

    Aaker,David A
    (9238958)

    Marketing professionals need to be able to adapt new strategies in order to keep their companies relevant. Aaker walks them through the strategic challenges created by the dynamic nature of today's markets. 'Strategic Market Management, 10th Edition'...

    sob encomenda
  • Marketing Research

    Aaker,David A; Kumar,V; Leone,Robert; Day,George S
    (9236545)

    This book offers the best approach toward communicating the intricacies of marketing research and its usefulness to the marketing organization. This highly regarded text focuses on market intelligence, strategy, theory, and application and retains...

    sob encomenda
  • e-book

    Spanning Silos - The New CMO Imperative

    Aaker, David A.
    (4997086)

    Powerful product, country, and functional silos are jeopardizing companies'apos; marketing efforts. Because of silos, firms misallocate resources, send inconsistent messages to the marketplace, and fail to leverage scale economies and successes--all...

  • Developing Business Strategies 6Th Edition

    Aaker, David A.
    (573338)

    'Unquestionably the most comprehensive treatment available on the subject. I found this book unique in its capacity to benefit executives, planning staff, and students of strategy alike.'-- Robert L. Joss, Dean of the Graduate School of Business,...

    sob encomenda
  • e-book

    Brand Equity& Advertising -...

    Aaker, David A.; Alexander L. Biel
    (9670495)

    The tenth annual Advertising and Consumer Psychology Conference held in San Francisco focused on branding -- a subject generating intense interest both in academia and in the'quot;real world.'quot; The principle theory behind these conferences is...

  • e-book

    Strategic Market Management - Business,...

    AAKER , DAVID; Aaker, David; Reviews, Cram101; CTI Reviews
    (3820702)

    Facts101 is your complete guide to Strategic Market Management. In this book, you will learn topics such as as those in your book plus much more. With key features such as key terms, people and places, Facts101 gives you all the information you need...

  • e-book

    Marketing Research - Business, Business

    Aaker, David; Aaker, David; Reviews, Cram101; CTI Reviews
    (4024535)

    Facts101 is your complete guide to Marketing Research. In this book, you will learn topics such as as those in your book plus much more. With key features such as key terms, people and places, Facts101 gives you all the information you need to...

  • Brand Portfolio Strategy

    Aaker,David A.
    (1042183)

    The vice-chairman of Prophet Brand Strategy and author of Brand Leadership demonstrates how companies can manage their brands to develop more successful portfolios, discussing the necessary steps for creating a well-articulated brand structure,...

    sob encomenda
  • Brand Asset Management - Driving Profitable...

    Davis,Scott M.; Aaker, David A.
    (684508)

    'Most companies do a poor job of managing their brands. Scott Davis vividly illustrates well–managed and poorly managed brand programs and provides the best methodology I have seen for improving your brand asset management.' Phil Kotler, S. C....

    sob encomenda
  • Construindo Marcas Fortes

    Aaker, David
    (1912194)

    Autor reconhecido mundialmente, David Aaker introduz nesta obra o tema da identidade da marca, as associações pretendidas, e estimula gerentes e administradores a enxergar além dos atributos do produto.

    Produto indisponível

  • Estratégia de Portfólio de Marcas

    Aaker, David A.
    (1709835)

    Autor reconhecido mundialmente, David Aaker mostra nesta obra como otimizar e alavancar um portfólio de marcas para melhorar e viabilizar uma estratégia de negócios.

    Produto indisponível

  • Administração Estratégica de Mercado

    Aaker, David A.
    (456197)

    A administração estratégica de mercado depende da capacidade de pensar estrategicamente e de traduzir esse pensamento em planos bem-sucedidos. Este texto oferece conceitos atualizados e exemplos que mostram como desenvolver um sistema de gestão.

    Produto indisponível

  • Spanning Silos - The New CMO Imperative

    Aaker, David A.
    (9187596)

    Spanning Silos' explains how to strengthen your credibility with silo teams and your CEO, use cross-functional teams and other strategic linking devices, foster communication across silos, develop common planning processes, and adapt your brand...

    Produto indisponível

Busca por