Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta

Resultados para: aaker david

31 produtos
  • On Branding - 20 Princípios Que Decidem o...

    Aaker,David
    (8541358)

    O guru do branding, David Aaker, apresenta neste livro compacto os 20 princípios essenciais para criar e manter marcas fortes. Reunindo e resumindo o que há de melhor no trabalho do autor, esses princípios oferecem uma ampla compreensão das marcas,...

  • e-book

    Aaker on Branding - 20 Principles That Drive...

    Aaker,David
    (9675809)

    Aaker on Branding provides the principles of branding you need to know to create and manage strong brands. The concepts are culled from the articles, six branding books, and other writings of David Aaker and have been proven to help hundreds of...

  • Administração Estratégica de Mercado - 9ª Ed....

    Aaker,David A.
    (4052966)

    Nova edição de um texto fundamental e adotado em diversas escolas. Aaker aborda o desenvolvimento da estratégia de um ponto de vista externo, orientado por uma análise estruturada de consumidores, competidores, tendências do mercado e do ambiente em...

  • Relevância de Marca - Como Deixar Seus...

    Aaker,David
    (3420067)

    O guru do branding David Aaker mostra como eliminar a competição e conquistar a liderança de marca em seu mercado. Em um livro revolucionário, ele define o conceito de relevância da marca valendo-se de dezenas de estudos de caso.Prius, Whole Foods,...

  • e-book

    Construindo Marcas Fortes

    Aaker,David
    (3692566)

    Autor reconhecido mundialmente, David Aaker introduz nesta obra o tema da identidade da marca, as associações pretendidas, e estimula gerentes e administradores a enxergar além dos atributos do produto.

  • Abaixo Os Silos - Como Criar Um Marketing...

    Aaker,David A.
    (10126577)

    Aaker enfrenta aqui um dos mais complicados temas dos departamentos de marketing, especialmente das grandes empresas: como criar um marketing eficaz e vencedor em organizações repletas de silos territoriais e de produto.

  • e-book

    On Branding - 20 Princípios Que Decidem o...

    Aaker,David
    (8596536)

    O guru do branding, David Aaker, apresenta neste livro compacto os 20 princípios essenciais para criar e manter marcas fortes. Reunindo e resumindo o que há de melhor no trabalho do autor, esses princípios oferecem uma ampla compreensão das marcas,...

  • Strategic Market Management 10Th Edition

    Aaker,David A
    (9238958)

    Marketing professionals need to be able to adapt new strategies in order to keep their companies relevant. Aaker walks them through the strategic challenges created by the dynamic nature of today's markets. 'Strategic Market Management, 10th Edition'...

    sob encomenda
  • Marketing Research

    Aaker,David A; Kumar,V; Leone,Robert; Day,George S
    (9236545)

    This book offers the best approach toward communicating the intricacies of marketing research and its usefulness to the marketing organization. This highly regarded text focuses on market intelligence, strategy, theory, and application and retains...

    sob encomenda
  • e-book

    Relevância de Marca - Como Deixar Seus...

    Aaker,David
    (4841316)

    O guru do branding David Aaker mostra como eliminar a competição e conquistar a liderança de marca em seu mercado. Em um livro revolucionário, ele define o conceito de relevância da marca valendo-se de dezenas de estudos de caso.Prius, Whole Foods,...

  • Developing Business Strategies 6Th Edition

    Aaker,David A.
    (573338)

    'Unquestionably the most comprehensive treatment available on the subject. I found this book unique in its capacity to benefit executives, planning staff, and students of strategy alike.'-- Robert L. Joss, Dean of the Graduate School of Business,...

    sob encomenda
  • e-book

    Three Threats to Brand Relevance - Strategies...

    Aaker,David A.
    (9442239)

    'Threats to brand relevance are always lurking around the corner. Your brand is virtually never immune from the risk of fading instead of being energized or being damaged instead of strengthened.'—David Aaker From branding guru David Aaker comes...

  • e-book

    Spanning Silos - The New CMO Imperative

    Aaker, David A.
    (4997086)

    Powerful product, country, and functional silos are jeopardizing companies'apos; marketing efforts. Because of silos, firms misallocate resources, send inconsistent messages to the marketplace, and fail to leverage scale economies and successes--all...

  • e-book

    Three Threats to Brand Relevance - Strategies...

    Aaker,David A.
    (9863916)

    'Threats to brand relevance are always lurking around the corner. Your brand is virtually never immune from the risk of fading instead of being energized or being damaged instead of strengthened.'—David Aaker From branding guru David Aaker comes...

  • Creating Signature Stories - Strategic...

    Aaker,David
    (9965980)

    Stories are orders of magnitude which are more effective than facts at achieving attention, persuading, being remembered, and inspiring involvement. Signature stories--intriguing, authentic, and involving narratives--apply the power of stories to...

    sob encomenda
  • e-book

    Creating Signature Stories - Strategic...

    Aaker, David
    (10034412)

    Creating Signature Stories applies the power of storytelling-a key to any digital program-to strategic messaging.

  • Brand Leadership - Building Assets In An...

    Joachimsthaler,Erich; Aaker,David A
    (9327022)

    A dozen management fads have come and gone in the past decade, but brand equity, first explored by David Aaker in the late 1980s, has exploded in importance. Recognized by Brandweek as 'the dean of the brand-equity movement,' Aaker now prepares...

    sob encomenda
  • e-book

    Administração Estratégica de Mercado - 9ª Ed....

    Aaker,David A.
    (4844373)

    Nova edição de um texto fundamental e adotado em diversas escolas. Aaker aborda o desenvolvimento da estratégia de um ponto de vista externo, orientado por uma análise estruturada de consumidores, competidores, tendências do mercado e do ambiente em...

  • Under New Management

    Aaker, David; Aaker, David
    (9374625)

    This provocative business management book profiles highly successful companies that are experimenting with new strategies and tactics to better engage their employees and customers. The strategies may seem counterintuitive at first, but they are...

    sob encomenda
  • e-book

    Marketing Research - Business, Business

    Aaker,David; Reviews, Cram101; CTI Reviews
    (4024535)

    Facts101 is your complete guide to Marketing Research. In this book, you will learn topics such as as those in your book plus much more. With key features such as key terms, people and places, Facts101 gives you all the information you need to...

  • e-book

    Strategic Market Management - Business,...

    Aaker,David; Reviews, Cram101; CTI Reviews
    (3820702)

    Facts101 is your complete guide to Strategic Market Management. In this book, you will learn topics such as as those in your book plus much more. With key features such as key terms, people and places, Facts101 gives you all the information you need...

  • Spanning Silos - The New CMO Imperative

    Aaker, David A.
    (9187596)

    Spanning Silos' explains how to strengthen your credibility with silo teams and your CEO, use cross-functional teams and other strategic linking devices, foster communication across silos, develop common planning processes, and adapt your brand...

    sob encomenda
  • Brand Portfolio Strategy

    Aaker,David A.
    (1042183)

    The vice-chairman of Prophet Brand Strategy and author of Brand Leadership demonstrates how companies can manage their brands to develop more successful portfolios, discussing the necessary steps for creating a well-articulated brand structure,...

    sob encomenda
  • e-book

    Brand Equity& Advertising -...

    Aaker, David A.; Biel, Alexander L.
    (9670495)

    The tenth annual Advertising and Consumer Psychology Conference held in San Francisco focused on branding -- a subject generating intense interest both in academia and in the'quot;real world.'quot; The principle theory behind these conferences is...

  • Brand Asset Management - Driving Profitable...

    Davis,Scott M.; Aaker,David A.; Aaker,David A.
    (684508)

    'Most companies do a poor job of managing their brands. Scott Davis vividly illustrates well–managed and poorly managed brand programs and provides the best methodology I have seen for improving your brand asset management.' Phil Kotler, S. C....

    sob encomenda
  • Construindo Marcas Fortes

    Aaker,David
    (1912194)

    Autor reconhecido mundialmente, David Aaker introduz nesta obra o tema da identidade da marca, as associações pretendidas, e estimula gerentes e administradores a enxergar além dos atributos do produto.

    Produto indisponível

  • Estratégia de Portfólio de Marcas

    Aaker,David A.
    (1709835)

    Autor reconhecido mundialmente, David Aaker mostra nesta obra como otimizar e alavancar um portfólio de marcas para melhorar e viabilizar uma estratégia de negócios.

    Produto indisponível

  • Como Construir Marcas Lideres

    Aaker,David A.; Joachimsthaler,Erich
    (1629596)

    Autor reconhecido mundialmente, David Aaker revela nesta obra o segredo para a construção de marcas líderes e duradouras. Baseado em um amplo estudo de campo sobre marcas globais da Europa e dos Estados Unidos, o livro apresenta estratégias para se...

    Produto indisponível

  • Pesquisa de Marketing - 2ª Ed. 2004

    Day,George S.; Aaker,David A.; Kumar,V.
    (149057)

    Aqueles que procuram tratamento metodológico para a pesquisa de marketing mais aprofundado e com amplas opções de técnicas, tanto quantitativas quanto qualitativas, encontrarão neste livro estas duas necessidades enfocadas de maneira objetiva e...

    Produto indisponível

  • Administração Estratégica de Mercado

    Aaker,David A.
    (456197)

    A administração estratégica de mercado depende da capacidade de pensar estrategicamente e de traduzir esse pensamento em planos bem-sucedidos. Este texto oferece conceitos atualizados e exemplos que mostram como desenvolver um sistema de gestão.

    Produto indisponível

  • Administração Estratégica de Mercado - 7ª Ed....

    Aaker,David A.
    (1709599)

    Nova edição de um texto fundamental e adotado em diversas escolas. Aaker aborda o desenvolvimento da estratégia de um ponto de vista externo, orientado por uma análise estruturada de consumidores, competidores, tendências do mercado e do ambiente em...

    Produto indisponível

Busca por