Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta

Resultados para: charlene li

11 produtos
  • Liderança Aberta - Como As Mídias Sociais...

    Li,Charlene
    (3370010)

    Se alguém quer entender o que é liderar nos dias de hoje, esta é uma leitura obrigatória. Não é à toa que se tornou best-seller do New York Times, tampouco ter guindado Charlene Li ao posto de uma das mais importantes palestrantes sobre tecnologia,...

  • Marketing In The Groundswell

    Li, Charlene
    (9187579)

    Since 'Groundswell' was published in April of 2008, two things have happened: The global economy has gone into the dumper; and at the same time, marketers have fallen in love with social technologies.' So states author Josh Bernoff in his...

    sob encomenda
  • Groundswell - Winning In A World Transformed...

    Li, Charlene
    (9188789)

    Corporate executives struggle to harness the power of social technologies. Twitter, Facebook, blogs, YouTube are where customers discuss products and companies, write their own news, and find their own deals but how do you integrate these activities...

    sob encomenda
  • e-book

    Fenômenos sociais nos negócios - groundswell...

    Bernoff,Josh; Li,Charlene
    (9361831)

    Em edição totalmente revista e atualizada, Fenômenos sociais nos negócios – Groundswell 2ª edição é leitura obrigatória para quem deseja aproveitar as oportunidades em um novo ambiente emergente, no qual os consumidores têm a chance de opinar sobre o...

  • The Engaged Leader - A Strategy For Your...

    Li,Charlene
    (9417471)

    NYT and WSJ bestselling author Charlene Li guides business leaders deeper than ever before into the uncomfortable and ever-changing terrain of the digital era. Technology has revolutionized the very idea and nature of relationships between leaders...

    sob encomenda
  • Open Leadership - How Social Technology Can...

    Li, Charlene
    (9567534)

    An essential guide for leaders who want to use social media to be 'open' while maintaining control'Be Open, Be Transparent, Be Authentic' are the current leadership mantras-but companies often push back. Business is premised on the concept of control...

    sob encomenda
  • e-book

    The Seven Success Factors of Social Business...

    Li,Charlene; Solis,Brian
    (9311436)

    How to align social media with business strategy for real results For years now, businesses have approached social media in an experimental fashion unconnected to real results. There's a reason why the question about ROI is met with such hostility....

  • e-book

    Liderança aberta: Como as mídias sociais...

    Li,Charlene
    (9924259)

    Um guia essencial para os líderes que querem usar abertamente as mídias sociais sem perder o controle. Especialmente recomendado para aquelas empresas que ainda pensam que o “bom” é proibir o uso pelos funcionários da Internet ou das mídias sociais...

  • Fenômenos Sociais nos Negócios - Vença em um...

    Bernoff,Josh; Li,Charlene
    (2632196)

    Fenômenos sociais nos negócios se baseia em dados reais sobre consumidores e experiência com dezenas de empresas. Você verá como os profissionais de marketing da Procter & Gamble provaram que o marketing sutil em uma comunidade foi quatro vezes mais...

    Produto indisponível

  • Fenômenos Sociais Nos Negócios - Vença Em Um...

    Bernoff,Josh; Li,Charlene
    (4054694)

    Fenômenos sociais nos negócios se baseia em dados reais sobre consumidores e experiência com dezenas de empresas. Você verá como os profissionais de marketing da Procter & Gamble provaram que o marketing sutil em uma comunidade foi quatro vezes mais...

    Produto indisponível

  • Groundswell - Winning In a World Transformed...

    Bernoff,Josh; Li, Charlene
    (2587888)

    Groundswell - Winning In a World Transformed By Social Technologies

    Produto indisponível

Busca por