Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta

Resultados para: comunicacao de massa

Refinar por
47 produtos
  • Teorias da Comunicacao de Massa

    Defleur,Melvin L.
    (356260)

    Um vasto painel da evolução da comunicação de massa, traz também diversas perspectivas teóricas inéditas para uma melhor interpretação de sua influência sobre os indivíduos, a sociedade e a cultura.Nesse livro-texto, internacionalmente conhecido e...

  • Teorias da Comunicação de Massa - 6ª Ed.

    McQuail,Denis
    (4329741)

    O clássico Teorias da comunicação de massa, de Denis McQuail, chega à sua sexta edição trazendo tudo que os estudantes precisam saber sobre comunicação de massa: modelos de comunicação baseados no emissor, na mensagem e no público e as diversas...

  • Cultura de Massa e Cultura Popular - Leit. Op

    Bosi,Eclea
    (307170)

    O livro expõe as teorias psicossociais da cultura de Adorno e Gramsci aplicadas à mensagem, ao público e ao contexto da comunicação. Através de uma pesquisa de campo sobre leituras de operárias, a autora interpreta a cultura popular como uma cultura...

  • Da Comunicacao de Massa a Comunicacao de Rede

    Vários Autores
    (2658727)

    organização de Gustavo Cardoso, Rita Espanha, Vera Araújo.Este livro pretende contribuir para a reflexão sobre a temática dos media, através de um conjunto de percepções, interrogações, e, por vezes, testando algumas certezas sobre o campo da...

    sob encomenda
  • Comunicação de Massa Sem Massa Vol. 10 - 5ª...

    Capparelli, Sergio
    (134691)

    Comunicação de Massa Sem Massa Vol. 10 - 5ª Edição

  • e-book

    Applied Mass Communication Theory - A Guide...

    (10150951)

    Applied Mass Communication Theory: A Guide for Media Practitioners, Second Edition bridges a review of theory to the contemporary work of media professionals. The text provides a framework for constructing an undergraduate research project. It also...

  • e-book

    Mass Media and Health - Examining Media...

    Walsh-Childers,Kim
    (9472594)

    Mass Media and Health: Examining Media Impact on Individuals and the Health Environment covers media health influences from a variety of angles, including the impact on individual and public health, the intentionality of these effects, and the nature...

  • e-book

    Refining Milestone Mass Communications...

    (10196193)

    The 'apos;Milestones'apos; essays in Mass Communication and Society are reflective and analytical articles by the most notable scholars in the field. These classic essays address 21st century issues from the pioneers of media and communication...

  • e-book

    Mass Media Writing

    Elise K. Parsigian
    (9555583)

    This innovative book is the first to identify and describe the systematic process that drives the day-to-day work of writers in the real world of print and broadcast journalism, public relations and advertising. The key to creative problem solution...

  • e-book

    Teorias da comunicação de massa

    Defleur,Melvin
    (9308636)

    Um vasto painel da evolução da comunicação de massa, traz também diversas perspectivas teóricas inéditas para uma melhor interpretação de sua influência sobre os indivíduos, a sociedade e a cultura. Neste livro-texto, internacionalmente conhecido e...

  • e-book

    Digital Innovations for Mass Communications -...

    Lester,Paul Martin
    (9666333)

    In every field of mass communications-advertising, entertainment studies, journalism, public relations, radio-television-film, tourism, and visual reporting-professionals understand the importance of storytelling. Regardless of whether the finished...

  • e-book

    Total Propaganda - From Mass Culture To...

    Alex S. Edelstein
    (9555567)

    BLURB FOR TOTAL PROP MAILER................Total Propaganda moves the study of propaganda out of the exclusive realm of world politics into the more inclusive study of popular culture, media, and politics. All the participatory functioning elements...

  • e-book

    Mass Media, An Aging Population, and the Baby...

    Lipschultz, Jeremy H.; Hilt, Michael L.
    (9809256)

    As the oldest members of the baby boomer generation head into their retirement years, this demographic shift is having a substantial influence on uses of mass media, as well as the images portrayed in these media.Mass Media, An Aging Population, and...

  • Understanding Mass Communication

    Defleur,Melvin L.; Dennis,Everette E.
    (619902)

    Understanding Mass Communication

    sob encomenda
  • e-book

    African Americans and Mass Media - A Case for...

    Richard T. Craig
    (9775066)

    This book examines race, media, and ownership diversity and argues that growing conglomerate media ownership hinders the diversity of voices and content. The focus on minority media ownership and the declining presence of minority media owners...

  • e-book

    Mass-Mediated Terrorism - The Central Role of...

    Brigitte Nacos
    (9791106)

    The second edition of the award-winningMass-Mediated Terrorism features a new chapter on public opinion and is updated with analyses of the Iraq war, increasing terrorist attacks abroad, and subsequent counterterrorism measures. It also includes new...

  • e-book

    Mass Media and Health - Examining Media...

    Walsh-Childers, Kim
    (9537934)

    Mass Media and Health: Examining Media Impact on Individuals and the Health Environment covers media health influences from a variety of angles, including the impact on individual and public health, the intentionality of these effects, and the nature...

  • e-book

    Theory and Research in Mass Communication -...

    Perry,David K.
    (9591150)

    This updated edition presents a civic journalism treatment of the field of mass communication research. Thesine qua non of the civic journalism movement seems to center around an implicit assumption that the human mind is an evolved part in the...

  • e-book

    Atuação da Mídia: Comunicação de Massa e...

    McQuail,Denis
    (9431065)

    A obra apresenta uma análise abrangente sobre a atuação da mídia de massa nos aspectos econômico, social, estético e moral e descreve por que a atuação da mídia de massa se tornou uma grande preocupação nas sociedades contemporâneas. Entre outros...

  • e-book

    Transparency, Public Relations and the Mass...

    Kruckeberg,Dean; Katerina Tsetsura
    (9450730)

    This book is about media transparency and good-faith attempts of honesty by both the sources and the gate-keepers of news and other information that the mass media present as being unbiased. Specifically, this book provides a theoretical framework...

  • e-book

    Sex, Love, and Romance in the Mass Media

    Galician,Mary-Lou
    (9824206)

    This accessible yet research-based text offers both foundational theories and practical applications of analysis and criticism of mass media portrayals of sex, love, and romance in a wide variety of mass media, from entertainment to advertising to...

  • e-book

    Becoming the Second City - Chicago'apos;s...

    Junger, Richard
    (9609761)

    Becoming the Second City examines the development of Chicago's press and analyzes coverage of key events in its history to call attention to the media's impact in shaping the city's cultural and historical landscape. In concise, extensively...

  • e-book

    Teorias da Comunicação de Massa - 6ª Ed.

    McQuail,Denis
    (4847369)

    O clássico Teorias da comunicação de massa, de Denis McQuail, chega à sua sexta edição trazendo tudo que os estudantes precisam saber sobre comunicação de massa: modelos de comunicação baseados no emissor, na mensagem e no público e as diversas...

  • e-book

    Critical Thinking About Sex, Love, and...

    Galician,Mary-Lou
    (2971274)

    Critical Thinking About Sex, Love, and Romance in the Mass Media investigates how romantic coupleship is represented in books, magazines, popular music, movies, television, and the Internet within entertainment, advertising, and news/information.

  • e-book

    Show Me the Money - Writing Business and...

    Roush,Chris
    (9848074)

    Show Me the Money is the definitive business journalism textbook that offers hands-on advice and examples on doing the job of a business journalist. Author Chris Roush draws on his experience as a business journalist and educator to explain how to...

  • e-book

    Show Me the Money - Writing Business and...

    Roush,Chris
    (2971060)

    Show Me the Money is the most complete and definitive business journalism textbook and guide available to college students and professional journalists.

  • Que Falta Ele Faz ! - Suplemento Literário

    Lorenzotti,Elizabeth
    (1996508)

    'Este estudo bem feito, honesto e oportuno conta a história do Suplemento Literário de O Estado de São Paulo nos decênios de 1950 a 1970, registrando a mudança profunda que ocorreu neste lapso de tempo no jornalismo, cada vez mais voltado para o...

  • Research in Mass Communication

    Poindexter,Paula M.; McCombs, Maxwell E.
    (564450)

    Research in Mass Communication

    sob encomenda
  • History of Mass Communication ,a: Six In

    FANG
    (486677)

    History of Mass Communication ,a: Six In

    sob encomenda
  • Domingo e Dia de Ciência - História de um...

    Esteves,Bernardo
    (2642682)

    Bernardo Esteves, jornalista especializado em ciências, traz ao público um relato sobre as transformações ocorridas na ciência e na imprensa brasileiras nos anos posteriores à 2ª Guerra Mundial, vistos através de Ciência para Todos - suplemento...

  • Mass Communication Education

    Murray,Michael D.; Moore,Roy L.
    (888822)

    'Mass Communication Education' presents a definitive national overview of how mass communication and journalism are currently being taught in colleges and universities across America. Editors Murray and Moore and distinguished contributors offer...

    sob encomenda
  • The Rise of Mass Literacy

    Vincent,David
    (637626)

    The Rise of Mass Literacy

    sob encomenda
  • e-book

    Transformações da política na era da...

    Gomes,Wilson
    (9359690)

    Transformações da política na era da comunicação de massa de Wilson Gomes, lançamento Paulus, vem mostrar o que não representa mais nenhuma novidade hoje em dia, a dependência, por parte da atividade política, dos recursos e das linguagens da...

  • Para Ler o Pato Donald - Comunicação de Massa...

    Dorfman,Ariel
    (2869573)

    Os autores analisam um dos mais poderosos veículos da comunicação de massa, os quadrinhos, que se transformam em desenhos animados nas salas de cinema e na televisão, gerando inúmeros outros produtos. Reconhecendo a importância dessa indústria...

    Produto indisponível

  • Atuação da Mídia - Comunicação de Massa e...

    McQuail,Denis
    (3694598)

    A obra apresenta uma análise abrangente sobre a atuação da mídia de massa nos aspectos econômico, social, estético e moral e descreve por que a atuação da mídia de massa se tornou uma grande preocupação nas sociedades contemporâneas. Entre outros...

    Produto indisponível

  • Transformações da Política na Era da...

    Gomes,Wilson
    (177910)

    Este livro oferece uma introdução à especialidade da comunicação para o estudante das áreas de Comunicação Ciência Política e Sociologia. Para tanto, o autor apresenta e discute um número razoavelmente grande de temas e conceitos fundamentais dessa...

    Produto indisponível

  • A Explosão do Jornalismo – Das Mídias de...

    Ramonet,Ignacio
    (4078396)

    'O planeta mídia está sofrendo um traumatismo de amplitude inédita. O impacto do 'meteorito internet', semelhante àquele que fez desaparecer os dinossauros, tem provocado uma mudança radical de todo o 'ecossistema midiático' e a extinção massiva dos...

    Produto indisponível

  • Teorias das Comunicações de Massa - Leitura e...

    Wolf,Mauro
    (130115)

    Este livro apresenta uma análise crítica das principais teorias e dos modelos mais importantes elaborados na pesquisa sobre as comunicações de massa. Estuda duas tendências significativas: o tema dos efeitos a longo prazo, gerados pelos meios de...

    Produto indisponível

  • Comunicacao de Massa Sem Massa

    Capparelli, Sergio
    (354692)

    Comunicacao de Massa Sem Massa

    Produto indisponível

  • Teorias Das Comunicações De Massa

    Wolf, Mauro
    (10259821)

    O livro apresenta uma análise crítica das principais teorias e dos modelos mais importantes elaborados na pesquisa sobre as comunicações de massa. Estuda duas tendências significativas - o tema dos efeitos a longo prazo, gerados pelos meios de...

    Produto indisponível

  • Dos Espetáculos de Massa Às Torcidas...

    Santos,Tarcyanie Cajueiro
    (176776)

    Em 'Dos Espetáculos de Massa às Torcidas Organizadas: Paixão, Rito e Magia no Futebol', Tarcyanie Cajueiro Santos se debruça sobre o universo futebolístico, pois ele não apenas mobiliza paixões, como também, e em decorrência de sua adesão por...

    Produto indisponível

  • Cultura de Massa e Politica de Comunicacoes

    Caldas,Waldenyr
    (353641)

    Cultura de Massa e Politica de Comunicacoes

    Produto indisponível

  • Democracia e Regulação dos Meios de...

    Saravia,Enrique
    (2576354)

    A comunicação de massa no Brasil passa por grandes transformações, demandando um debate amplo. Novas tecnologias, regulação dos meios de comunicação, normas para a atividade profissional, TV digital, e classificação indicativa, entre outros temas,...

    Produto indisponível

  • Literatura em Tempo de Cultura de Massa

    Averbuck,Ligia
    (352138)

    Literatura em Tempo de Cultura de Massa

    Produto indisponível

Busca por