Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8

Resultados para: d7

Refinar por
207 produtos
  • Fisiologia do Exercício - Nutrição, Energia e...

    Macardle,William D.
    (3457422)

    Em sua Sétima Edição – o Principal Texto em Fisiologia do ExercícioDesde a publicação de sua primeira edição, em 1981, Fisiologia do Exercício  vem ajudando estudantes a elaborar um sólido alicerce dos princípios científicos sobre os quais se assenta...

  • Resident Evil - Hora Zero - Vol. 7

    Perry,S. D.
    (9260851)

    'Resident Evil: Hora zero' é um livro inspirado no enredo e nos eventos do jogo Resident Evil Zero, que precede o incidente na Mansão Spencer. A novata Rebecca Chambers, integrante da equipe Bravo dos S.T.A.R.S., é escalada para investigar os...

  • Fundamentos de Engenharia Aeronáutica - 7ª...

    John D. Anderson Jr.
    (8711586)

    Em 'Fundamentos de engenharia aeronáutica', o especialista John D. Anderson Jr. apresenta os conceitos da engenharia aeronáutica de forma clara e didática. A escolha dos tópicos e a maneira como foram organizados refletem a preocupação do autor em...

  • Compreendendo o Desenvolvimento Motor - Ed.7ª

    Gallahue,David L; Ozmun,John C.; D. Goodway,Jacqueline
    (4686734)

    Compreendendo o desenvolvimento motor, obra mundialmente reconhecida, apresenta um texto acessível com base descritiva e explicativa para os processos e produtos dinâmicos do desenvolvimento motor. Abrangendo todas as fases da vida a partir de uma...

  • Fisiologia Humana - Uma Abordagem Integrada -...

    Silverthorn,Dee Unglaub, Ph.D.
    (9429954)

    A 7ª edição de Fisiologia humana preserva sua característica principal ao oferecer uma abordagem integrada aos sistemas do corpo humano. Nesta edição, as áreas de neurobiologia, sistema digestório e fisiologia reprodutiva foram amplamente atualizadas...

  • D-Day: Battle On The Beach (Ranger In Time...

    Messner, Kate
    (9934222)

    In this adventure, Ranger heads to Normandy on the morning of the D-Day invasion and finds himself in the middle of one of the fiercest battles of World War II. Ranger meets Leo, a Jewish boy who is hiding with a local farmer, and Walt, a young...

    pré-venda
  • D-Day: Battle On The Beach (Ranger In Time...

    Messner, Kate
    (9934226)

    In this adventure, Ranger heads to Normandy on the morning of the D-Day invasion and finds himself in the middle of one of the fiercest battles of World War II. Ranger meets Leo, a Jewish boy who is hiding with a local farmer, and Walt, a young...

    pré-venda
  • e-book

    Canon 7D - From Snapshots to Great Shots

    Young,Nicole S.
    (3059630)

    This book has one goal: to teach Canon 7D owners how to make great shots using your camera. Starting with the top ten things you need to know about the 7D— charging your battery, setting your ISO, reviewing your photos, and more — professional...

  • e-book

    Canon 7D - From Snapshots to Great Shots

    Young,Nicole S.
    (3063090)

    This book has one goal: to teach Canon 7D owners how to make great shots using your camera. Starting with the top ten things you need to know about the 7D— charging your battery, setting your ISO, reviewing your photos, and more — professional...

  • Fundamentos da Genética - 7ª Ed. 2017

    Snustad,D. peter
    (9411558)

    A sétima edição de Snustad | “Fundamentos de Genética” foi profundamente atualizada para incorporar pesquisas e métodos científicos que avançam rapidamente na área da Genética. Seu conteúdo preserva, contudo, os quatro pilares que alicerçam as...

  • e-book

    Canon EOS 7D Mark II - From Snapshots to...

    Revell,Jeff
    (9760480)

    Now that you’ve bought the amazing Canon EOS 7D Mark II, you need a book that goes beyond a tour of the camera’s features to show you exactly how to use the camera to take great pictures. With Canon EOS 7D Mark II: From Snapshots to Great Shots, you...

  • e-book

    Canon EOS 7D Mark II - From Snapshots to...

    Revell,Jeff
    (9745969)

    Now that you’ve bought the amazing Canon EOS 7D Mark II, you need a book that goes beyond a tour of the camera’s features to show you exactly how to use the camera to take great pictures. With Canon EOS 7D Mark II: From Snapshots to Great Shots, you...

  • Máquinas Elétricas de Fitzgerald e Kingsley -...

    Umans,Stephen D.
    (7677717)

    A nova edição de “Máquinas Elétricas” mantém a ênfase na compreensão dos princípios físicos fundamentais subjacentes ao desempenho das máquinas elétricas, sem desconsiderar a constante evolução tecnológica de materiais e de sistemas envolvidos. Fiel...

  • Coreldraw X7 Em Português - Col. P D - Série...

    Primo, Lane
    (8286301)

    Com linguagem agradável e clara, esta publicação permite ao leitor conhecer em detalhes o CorelDRAW X7 para Windows. Traz uma visão geral acerca do aplicativo e dos diferenciais incorporados à nova versão. Explica elementos básicos e suas funções,...

  • D.Gray-Man vol. 7 Includes Vols. 19 20 21

    Hoshino, Katsura
    (9197806)

    D.Gray-man is the story of Allen Walker, who roams a fictional 19th century Earth in search of Innocence, a mysterious substance used to fight demons called akuma. The Millennium Earl and the Noah attack the North American Branch of the Black Order....

    sob encomenda
  • As Sete Vidas do Amor

    D'alessio, Carla
    (5347186)

    É o que acontece com Ada, que tenta gostar de si mesma, abandonando os anos de descuido e indiferença que até então marcaram sua vida. Ou Gilda, constantemente em busca de alguém que compense sua maternidade fracassada; de Nina, que tem o corpo forte...

    sob encomenda
  • The Paston Letters, 1422-1509 A. D, Vol. 3 -...

    Gairdner, James
    (9935825)

    Excerpt from The Paston Letters, 1422-1509 A. D, Vol. 3: Edward IV. Henry VII., 1471-1509 A. D This letter, as shown by the contents, was written just four days after the bpttle of Bamet, by which Edward IV. Recovered his throne. It is not Signed,...

    sob encomenda
  • O Sétimo Filho - Blu-Ray 3D + Blu-Ray - 2...

    (8891023)

    Em uma época de encantamentos, quando lendas e magia se chocam, o único guerreiro que restou de uma ordem mística (Jeff Bridges) viaja para encontrar um profético herói, nascido com poderes incríveis, o sétimo filho (Ben Barnes). Retirado de sua vida...

  • e-book

    Windows 7 Device Driver

    Ronald D. Ph.D. Reeves
    (3165137)

    “The chapter on programming a KMDF hardware driver provides a great example for readers to see a driver being made.” –Patrick Regan, network administrator, Pacific Coast Companies  The First Authoritative Guide to Writing Robust,...

  • e-book

    The Sony A7 and A7r - The Unofficial...

    Roullard, Carol F.; Brian Matsumoto D
    (9568604)

    This book is a guide to using the Sony a7 and a7R, the first full frame, autofocus system cameras. At half the weight of a full frame DSLR, they are easy to carry for photographers on the go. The less-expensive a7 has a 24-megapixel sensor for...

  • e-book

    Theory of Elasticity - Volume 7

    Pitaevskii, L. P.; Landau,L D; Kosevich, A. M.
    (9756638)

    A comprehensive textbook covering not only the ordinary theory of the deformation of solids, but also some topics not usually found in textbooks on the subject, such as thermal conduction and viscosity in solids.

  • e-book

    Season 7

    D.F. Nightshade
    (9836596)

    Richard has been a security system salesman for about a year now. He's good at what he does and loves his job, but doesn't feel valued at the workplace. He's passed up for promotions he feels he should get and is constantly second-guessed. His anger...

  • e-book

    The Sony Alpha Nex-7 - The Unofficial...

    Roullard, Carol F.; Brian Matsumoto D
    (5145333)

    The Sony Alpha NEX-7: The Unofficial Quintessential Guide provides a wealth of experience-based information and insights for owners of this exciting new camera. Authors Carol F. Roullard and Brian Matsumoto team up to help the new user navigate past...

  • Biologia Molecular do Gene - 7ª Ed. 2015

    Watson,James D.; Baker,Tania A.; Bell,Stephen P.
    (8873698)

    A descoberta da estrutura do DNA em 1953 representa um dos maiores avanços científicos da biologia. James D. Watson, um dos cientistas responsáveis pela descoberta, foi posteriormente reconhecido com o Prêmio Nobel por esta notável contribuição à...

    sob encomenda
  • e-book

    Canon EOS 7D Mark II For Dummies

    Sahlin,Doug
    (9287959)

    Get great digital shots with your Canon EOS 7D Mark II This full-color guide to the features and functions of the Canon EOS 7D Mark II makes it easy for first-time users to get the most out of the camera and capture cool, professional-level photos....

  • e-book

    The Seven Wives of Bluebeard

    Anatole France
    (9670857)

    French literary master Anatole France breathes new life into the age-old French folktale about a murderous aristocrat with a propensity for ending his many marriages in a not-so-legal manner. In France's version of the story, some newly uncovered...

  • Fisiopatologia da Doença - Uma Introdução À...

    Mcphee,Stephen J.; Hammer,Gary D.
    (9067876)

    Totalmente colorida, a 7ª edição de Fisiopatologia da Doença é uma excelente introdução à medicina clínica, ao revisar as bases fisiopatológicas das doenças mais encontradas na prática médica. Os autores, todos especialistas em suas respectivas áreas...

  • e-book

    Art and Spiritual Transformation - The Seven...

    Finley Eversole Ph.D.
    (3164988)

    SPIRITUALITY / ARTArt and Spiritual Transformation presents a seven-stage journey from the darkened soul to the light of spiritual illumination that is possible through the world of art. Finley Eversole introduces a meditation practice that moves...

  • e-book

    OGRE 3D 1.7 Application Development Cookbook

    Grinblat Ilya
    (9812688)

    This is a cookbook with over 50 recipes offering solutions to common application development problems while creating graphics using OGRE 3D, with explained sample code and screenshots added in. Each recipe teaches you about a particular feature of...

  • e-book

    Ogre 3D 1.7 Beginner'apos;s Guide

    Kerger Felix
    (8330485)

    This book is an example-driven introduction to OGRE 3D. Each example shows some new features and you learn step-by-step to create complex scenes with different effects using OGRE 3D. After several examples discussing one topic there is a...

  • e-book

    Irrlicht 1.7 Realtime 3D Engine...

    Kyaw Aung Sithu; Stein Johannes
    (8323985)

    A beginner's guide with plenty of screenshots and explained code. If you have C++ skills and are interested in learning Irrlicht, this book is for you. Absolutely no knowledge of Irrlicht is necessary for you to follow this book!

  • e-book

    How to Prepare for an Interview - 7 Simple...

    D.K Anderson
    (9517155)

    'How to Prepare for an Interview' is a pocket book guide that gives concise information to help you succeed at interviews. Many people fail at interviews because they have not prepared or have little idea what to expect. Using these 7 SIMPLE STEPS...

  • As 7 Piores Coisas Que Os Pais Fazem

    Friel,Linda D.; Friel,John C.
    (100486)

    Este livro oferece exemplos claros e concretos tirados de quarenta anos de experiência do casal, em sua prática como psicólogos, e de cinqüenta anos de experiência como pais de família. O livro é uma fonte insubstituível de ensinamentos sobre o...

  • e-book

    As sete vidas do amor

    D'alessio, Carla; Carla D´Alessio
    (5023535)

    Uma comédia noir de tirar o fôlegoEm seu romance de estreia no Brasil, As sete de vidas do amor, Carla D’Alessio, prova, por meio de uma escrita ágil e várias citações literárias, que o amor é grande demais para caber em uma vida apenas, e que nem...

  • Caneta Uniball Eye Fine Ub-157 0.7Mm Blister...

    (9231398)

    Caneta roller com ponta de aço tungstênio, ponta 0.7mm, com grip, tampa, nível de tinta no corpo.Caneta rollerball com ponta de aço tungstênio que permite uma escrita rápida e menor atrito sobre o papel.Esfera: 0,7mm.“Contém certificado Inmetro”

  • e-book

    The 7 Principles of Fat Burning - Lose the...

    Eric Berg D.C.
    (3702242)

    The 7 Principles of Fat Burning is the handbook to the sensational Berg Diet that has empowered thousands of people to get healthy, lose weight and keep it off. It shows how to activate your fat-burning hormones with a tailor-made eating and exercise...

  • Comentário Bíblico - Adventista do Sétimo Dia...

    Cottrell,Raymond F.; Francis D. Cottrell; Don F. Neufeld; Julia Neuffer; Vanderlei Dorneles
    (4065332)

    A obra busca o significado da revelação divina a partir do conhecimento da cultura e das línguas originais em que o texto bíblico foi escrito. Cada volume, além do comentário sobre o texto bíblico, oferece ao leitor uma variedade de artigos que...

  • The Seven Secrets of Learning Revealed

    Martel,Laurence D.
    (1051019)

    The Seven Secrets of Learning Revealed

    sob encomenda
  • e-book

    Panda3D 1.7 Game Developer'apos;s Cookbook

    Lang Christoph
    (8330832)

    This is a cookbook with over 80 recipes offering solutions to common game development problems with Panda3D with explained sample code and screenshots added in. If you are a developer with experience in Python, Panda3D, and optionally C++ and shading...

  • Manual de Gestão Das Cooperativas - Uma...

    Oliveira,Djalma de Pinho R. D
    (9038656)

    O segmento da economia representado pelas cooperativas é um dos que mais têm crescido no mundo e no Brasil. Entretanto, esse crescimento pode estar, em alguns casos, sendo realizado de forma não sustentada, consolidando uma situação problemática para...

  • Projeto Apoema - Gramática - 7ª Ano

    Rosiane De Camargo; Roseni Rudek; Suzana D Avila
    (9214226)

    Esta coleção foi elaborada para possibilitar aos alunos do 6º ao 9º ano o aprofundamento de conceitos gramaticais e ortográficos. Os volumes complementam qualquer obra de Língua Portuguesa de outras coleções e apresentam textos variados de diferentes...

  • e-book

    Vampire Hunter D Vol. 7

    Kikuchi,Hideyuki
    (9584273)

    In a fleeting last breath, a beautiful woman on her deathbed hands a strange gemstone to D and asks that he deliver it to her sister in a remote North Sea fishing village. As D cuts across never-ending expanses of Frontier in search of his seaside...

  • e-book

    Ottawa Winterlude Festival - Skating & Skiing...

    Vinette,Arnold, D
    (2976039)

    This photo album show cases the incredibly fun Ottawa Winterlude Festival which is held every year during the month of February from the 2nd to 18th. Winterlude is all about enjoying fun outdoor winter activities be it skating on the Ottawa Rideau...

  • e-book

    Ottawa Winterlude Festival - Skiing Ottawa...

    Vinette,Arnold, D
    (2976024)

    This photo album show cases the incredibly fun Ottawa Winterlude Festival which is held every year during the month of February from the 2nd to 18th. Winterlude is all about enjoying fun outdoor winter activities be it skating on the Ottawa Rideau...

Busca por