Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47ver-detalhesArtboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta

Resultados para: e book marketing

Refinar por
4222 produtos
  • e-book

    Como se tornar um profissional de Marketing...

    Francisco, Luiz; Ribeiro, Gildevan; Andrade, Abdias
    (10230197)

    SE VOCÊ FIZER O QUE TODOS FAZEM, TERÁ O RESULTADO QUE TODOS TÊM!O Marketing Multinível é um negócio presente em todo o mundo há mais de 60 anos. Com investimento inicial inferior ao preço de um smartphone popular e custo fixo mais baixo do que uma...

  • e-book

    Administração de Marketing 14ª edição

    Kotler, Philip; Keller,Kevin Lane; Kotler,Philip
    (7459396)

    A primeira edição de 'Administração de marketing', publicada há 45 anos, lançou conceitos inovadores que mudaram o modo como as pessoas viam o marketing, e, ainda hoje, em sua 14ª edição, esta continua sendo uma das principais características da...

  • e-book

    A mente acima do dinheiro

    Klontz,Brad
    (10025906)

    O dinheiro é a causa do seu estresse? Você se preocupa com o fato de estar gastando demais? Talvez suas finanças estejam equilibradas, mas você ainda não consiga controlar sua ansiedade em relação ao dinheiro. Talvez as desavenças sobre os gastos o...

  • e-book

    Marketing 4.0 - Moving from Traditional to...

    Kotler, Philip; Kartajaya,Hermawan; Kotler,Philip; Iwan Setiawan
    (9448876)

    Marketing has changed forever—this is what comes next Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital is the much-needed handbook for next-generation marketing. Written by the world's leading marketing authorities, this book helps you navigate the...

  • e-book

    Fundamentos de Marketing de Relacionamento

    (9866366)

    Este livro apresenta as bases conceituais para a implementação de uma gestão orientada ao cliente nas empresas. Escrita de forma objetiva, ilustrada com casos e atividades propostas, esta obra leva o leitor a um aprendizado rápido e dinâmico sobre...

  • e-book

    Princípios de Marketing

    Kotler, Philip; Armstrong,Gary; Kotler,Philip
    (9229813)

    Princípios de marketing reúne os conceitos mais modernos sobre marketing e aplicações práticas que, juntos, ilustram como criar valor para o cliente e como fidelizá-los, diante das constantes oscilações econômicas pelas quais passam os mercados....

  • e-book

    Search Inside Yourself

    Kabat-zinn, Jon; Daniel Goleman; Chade-Meng Tan
    (8535656)

    With Search Inside Yourself, Chade-Meng Tan, one of Google’s earliest engineers and personal growth pioneer, offers a proven method for enhancing mindfulness and emotional intelligence in life and work.Meng’s job is to teach Google’s best and...

  • e-book

    Varejo

    Rocha, Marcos; Jefferson Mola
    (10502426)

    'Em mercados cada vez mais competitivos, nos quais consumidores têm à disposição uma enorme variedade de serviços, ofertas e preços semelhantes, conquistar e encantar clientes exige a habilidade de lidar com cenários complexos, dinâmicos e...

  • e-book

    Princípios de marketing

    Kotler, Philip; Armstrong,Philip Kotler E Gary
    (7680013)

    Princípios de marketing

  • e-book

    B2B Digital Marketing - Using the Web to...

    Miller,Michael
    (9562709)

    The only 100% B2B-focused guide to high-profit, low-cost digital marketing!   Finally, there’s a comprehensive guide to digital marketing specifically for B2B companies. In B2B Digital Marketing, Michael Miller thoroughly explains how to use...

  • e-book

    Marketing esportivo

    Siqueira,Marco Antonio
    (7707723)

    Com a missão de sediar grandes eventos, fica evidente a necessidade de o Brasil acompanhar o que se faz de melhor no mundo, posicionando-se na vanguarda do marketing esportivo internacional. Marketing Esportivo: uma visão estratégica e atual aborda...

  • e-book

    Estratégia de Marketing Digital e E-Commerce

    Turchi, Sandra R.
    (10262615)

    O universo digital tem trazido profundas transformações para o mundo dos negócios, do entretenimento, da comunicação e dos relacionamentos. Entre as principais mudanças temos o aumento da participação dos consumidores, a vasta criação de conteúdo por...

  • e-book

    Fanatical Prospecting

    Blount,Jeb
    (9293052)

    Ditch the failed sales tactics, fill your pipeline, and crush your numberFanatical Prospecting gives salespeople, sales leaders, entrepreneurs, and executives a practical, eye-opening guide that clearly explains the why and how behind the most...

  • e-book

    Gestão de Marketing e Comunicação - Avanços e...

    Yanaze, Mitsuru Higuchi
    (3872164)

    Nem conjunto de teorias, nem ferramenta para atender às demandas do mercado. A importância do marketing hoje vai muito além. Gestão de marketing e comunicação - avanços e aplicações apresenta aos leitores uma nova visão, mostrando que o marketing...

  • e-book

    SPIN Selling - Situation Problem Implication...

    Rackham,Neil
    (9433950)

    The international bestseller that revolutionized high-end selling!Written by Neil Rackham, former president and founder of Huthwaite corporation, SPIN Selling is essential reading for anyone involved in selling or managing a sales force....

  • e-book

    MARKETING CULTURAL: Legislação, Planejamento...

    Fischer,Micky
    (7621208)

    O marketing cultural está entre as diversas ferramentas da comunicação utilizadas pelas empresas como forma de divulgação e fixação de sua marca, produto ou serviço.Este aspecto, porém, tem deixado de ser uma característica básica para diversas...

  • e-book

    GESTÃO DE MARKETING - 2ª edição

    Cherto,Marcelo; TANIA MARIA VIDIGAL LIMEIRA; CLAUDE MACHLINE; SERGIO ROBERTO DIAS; JOÃO DE SIMONI SODERINI FERRAC; JURACY GOMES PARENTE; MARIA CECILIA COUTINHO DE ARRU; NICOLAU ANDRÉ DE MIGUEL; MARCOS HENRIQUE NOGUEIRA COBRA; MIRIAM BRETZKE; RICARDO FASTI DE SOUZA; FRANCISCO JOSÉ GRANDIS ROJO; HOMERO MIGUEL PSILLAKIS; TADEU FRANCISCO MASANO; VICTORIA JONES

    (1)

    (3868636)

    O resultado de muitos anos de trabalho e pesquisa resultou em uma obra abrangente de Marketing, voltada para o leitor brasileiro e escrita por alguns dos melhores professores e pesquisadores do país. A equipe da conceituada Escola de Administração de...

  • e-book

    E-marketing

    Strauss,Judy; Raymond D. Frost
    (9647274)

    For courses in Internet Marketing or E-marketingThis book teaches marketers how to engage and listen to buyers, and how to use what they learn to improve their offerings in today'apos;s Internet- and social media-driven marketing environment. It...

  • e-book

    E-marketing

    Strauss,Judy; Raymond D. Frost
    (9565205)

    For courses in Internet Marketing or E-marketingThis book teaches marketers how to engage and listen to buyers, and how to use what they learn to improve their offerings in today'apos;s Internet- and social media-driven marketing environment. It...

  • e-book

    DIFERENCIAÇÃO E INOVAÇÃO EM MARKETING - 1ª...

    Las Casas,Alexandre Luzzi
    (3414546)

    Diferenciação e inovação em marketing traça um panorama das recentes mudanças no mundo corporativo e traz aos leitores uma análise das inovações implementadas por algumas empresas para acompanhar o novo cenário e não ficar para trás na evolução do...

  • e-book

    Marketing e comunicação na era digital: Fale...

    Scott,David Meerman; José Eduardo Mendonça
    (9397533)

    “Marketing e Comunicação na Era Digital - Fale Diretamente Com o Cliente” é o livro que todo profissional de marketing ou publicitário ambicioso, progressista e com uma percepção afinada do mercado deve ter em sua estante. A visão sobre comunicação...

  • e-book

    NLP

    Sanders,Susan; Dotz,Tom; Hoobyar,Tom
    (9322282)

    NLP (Neuro-Linguistic Programming) has helped millions to overcome their fears, increase their confidence, and achieve greater success in their personal and professional lives and relationships. Now, from the company that created NLP: The New...

  • e-book

    EDUCAÇÃO FINANCEIRA

    Meneghetti Neto, Alfredo
    (9417482)

    Este livro traz ao leitor uma importante reflexão sobre as finanças pessoais. Percorrendo os capítulos, o leitor se depara com conteúdos mais gerais que relacionam o tema das finanças com o bem estar geral da sociedade e com outros que relacionam as...

  • e-book

    Shopper Marketing

    Flint,Daniel J.; Swift,Nancy; Hoyt,Chris
    (9753892)

    The shopper marketing methodology is a powerful, complete approach for satisfying target consumer demand at the point of maximum influence, and thereby driving consumers to purchase. It gives companies a far deeper understanding how consumers behave...

  • e-book

    e-Retailing

    Dennis,Charles; Pantano, Eleonora; Sabine Gerlach
    (9823029)

    Most experts agree that the advent of internet retailing has transformed the marketplace, but until now students of the subject have had to search far and wide for comprehensive up-to-date analyses of the new business landscape. Coverage of the...

  • e-book

    E-Marketing - Applications of Information...

    MOLENAAR ,COR
    (4044929)

    Without a doubt, new technologies, and notably the Internet, have had a profound and lasting impact on the marketing function. A paradigm shift has occurred which will forever change the way marketers and marketing managers work. This doesn'apos;t...

  • e-book

    e-Marketing Intelligence - Transforming Brand...

    Rana,Noman; Noman,Aasma
    (2968698)

    E-marketing & digital communication channels have transformed the businesses in last decade. Many, who have outsourced their digital marketing relying on agencies only and those doing it in-house have achieved some kind of success. But as the markets...

  • e-book

    Chief Customer Officer 2.0 - How to Build...

    Bliss,Jeanne
    (9527556)

    A Customer Experience Roadmap to Transform Your Business and Culture Chief Customer Officer 2.0 will give you a proven framework that has launched and advanced the customer experience transformation in businesses in every vertical around the world....

  • e-book

    A nova regra do jogo

    Paschoarelli,Rafael
    (9209271)

    A primeira e mais importante regra do jogo envolvendo finanças estabelece que quem não souber cuidar do próprio dinheiro não tardará a ficar sem ele; À luz desta constatação, o primeiro objetivo deste livro é colocar uma pulga atrás da orelha do...

  • e-book

    Understanding Digital Marketing - Marketing...

    Ryan, Damian
    (9495221)

    Harness the power of digital media to achieve the utmost success in business, both now and in the future, with this best selling guide to digital marketing channels and strategy.

  • e-book

    B2B Digital Marketing - Using the Web to...

    Miller,Michael
    (9745188)

    The only 100% B2B-focused guide to high-profit, low-cost digital marketing!   Finally, there’s a comprehensive guide to digital marketing specifically for B2B companies. In B2B Digital Marketing, Michael Miller thoroughly explains how to use...

  • e-book

    e-m@rketing - A influência da Internet nas...

    Luis Romel
    (9269802)

    Este livro objetiva explorar quais as implicações de um fenômeno sócio-tecnológico contemporâneo, a rede mundial de computadores Internet, nas atividades relacionadas à Função de Marketing, sobretudo na aplicação das ferramentas do Composto de...

  • e-book

    MARKETING FÁCIL - 1ª Edição

    Yanaze, Mitsuru Higuchi; Carrilho,Kleber; Markus,Kleber
    (4831683)

    Com linguagem didática e acessível, o livro traz os principais conceitos do Marketing, abordando os tópicos como análise de retorno de investimento, planejamento de comunicação, branding etc. É um guia para o desenvolvimento de um planejamento...

  • e-book

    Strategic Digital Marketing

    (9472866)

    THE ULTIMATE CRASH COURSE IN DIGITAL MARKETINGThe digital age is here-and it'apos;s developing rapidly. Regardless of your industry, sector, or geography, you need to understand the power of digital strategies to market your brand, reach your...

  • e-book

    The Wallet Allocation Rule - Winning the...

    Keiningham,Timothy L.; Aksoy,Lerzan; Williams,Luke; Alexander J. Buoye
    (9442529)

    Customer Loyalty Isn't Enough—Grow Your Share of Wallet The Wallet Allocation Rule is a revolutionary, definitive guide for winning the battle for share of customers' hearts, minds, and wallets. Backed by rock-solid science published in the Harvard...

  • e-book

    Pioneers in Marketing

    Jones, D.G. Brian
    (3980870)

    Pioneers in Marketing: A Collection of Biographical Essays discusses eight historically important marketing scholars whose careers collectively spanned over 100 years. An introductory chapter describes the role of biography in the study of marketing...

  • e-book

    International Retail Marketing

    Bruce, Margaret; Moore, Christopher; Birtwistle,Grete
    (8323808)

    International Retail Marketing combines a broad thematic overview of the key issues concerning international retail marketing with a series of incisive cases and examples of industry practice from markedly different sectors as fashion, food and...

  • e-book

    Fundamentals of Marketing

    Desmond,John; Stone,Marilyn A.
    (9616062)

    Fundamentals of Marketing provides a sound appreciation of the fundamentals of the theory and practice of marketing. Using case studies drawn from a cross section of sectors, in particular the banking, hospitality, retail and public service sectors...

  • e-book

    Innovation in Marketing

    Doyle, Peter; Bridgewater, Susan
    (6901063)

    Innovation in Marketing is a unique collection of empirical material describing both systems innovation and the launch of new products. This ranges from the development of new high tech items such as the Organiser from Psion, to the transfer of a...

  • e-book

    Professional Services Marketing

    Schultz,Mike; Doerr,John E.; Lee Frederiksen
    (9443146)

    A proven approach to revenue-generating marketing and client development Professional Services Marketing is a fully field-tested and research-based approach to marketing and client development for professional services firms. The book, now in its...

  • e-book

    Ethics in Marketing

    Laczniak,Gene R.; Murphy,Patrick E.; Prothero, Andrea
    (3980828)

    Understanding and appreciating the ethical dilemmas associated with business is an important dimension of marketing strategy. Increasingly, matters of corporate social responsibility are part of marketing's domain. Ethics in Marketing contains 20...

  • e-book

    Management of Marketing

    (4933252)

    The text provides information on the core elements of the subject of marketing without the depth that often surrounds these to ensure that the basic concepts are easily identifiable and accessible. Students on MBA courses often do not have time to...

  • e-book

    Big Data Marketing

    Lisa Arthur
    (9286933)

    Leverage big data insights to improve customer experiences and insure business success Many of today's businesses find themselves caught in a snarl of internal data, paralyzed by internal silos, and executing antiquated marketing approaches. As a...

  • e-book

    Total Relationship Marketing

    Gummesson,Evert
    (9679974)

    Total Relationship Marketing provides a genuinely unique new view of the meaning of marketing management and a complete introduction to the rapidly evolving field of relationship marketing. A major contribution to marketing thought internationally,...

Busca por