Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8

Resultados para: livros marketing digital

Refinar por
1621 produtos
  • e-book

    Marketing 4.0

    Kotler, Philip
    (9431044)

    Este é o livro essencial para a próxima geração de marketeers. Escrito pelos maiores especialistas mundiais de Marketing, esta obra ajuda a navegar num mundo cada vez mais interligado e numa paisagem de consumo em mudança, de modo a alcançar um maior...

  • Marketing e Comunicação da Era Pós-Digital -...

    Longo, Walter
    (8202397)

    Uma nova era da sociedade de consumo está em curso, transformando novamente as relações entre marcas e pessoas, empresas e comunidades, gestores e colaboradores.Mas afinal o que é era pós-digital? Estamos vivendo um novo momento em que a novidade...

  • e-book

    Administração de Marketing 14ª edição

    Keller,Kevin Lane; Kotler, Philip; KOTLER , PHILIP
    (7459396)

    A primeira edição de 'Administração de marketing', publicada há 45 anos, lançou conceitos inovadores que mudaram o modo como as pessoas viam o marketing, e, ainda hoje, em sua 14ª edição, esta continua sendo uma das principais características da...

  • Planejamento de Marketing Digital - 2ª Ed....

    Lima-Cardoso , André; Salvador , Daniel O.
    (9417520)

    “Como diz o velho ditado, uma imagem vale mais que mil palavras! Com o ritmo que as pessoas hoje digerem as informações, nada melhor que investir no dinamismo de infográficos e recursos visuais para atrair a atenção dos leitores do século XXI. O...

  • e-book

    Facebook Marketing

    Camila Porto
    (9338384)

    Como a maior rede social do mundo pode se tornar uma peça-chave para o seu negócio? Como aumentar suas vendas, atrair e fidelizar clientes e conquistar fãs?Estas e outras respostas você encontrará neste livro, além de tudo que precisa saber para...

  • e-book

    Planejamento de Marketing Digital

    Lima-Cardoso , André; Salvador , Daniel O.; Simoniades , Roberto
    (8868687)

    “Como diz o velho ditado, uma imagem vale mais que mil palavras! Com o ritmo que as pessoas hoje digerem as informações, nada melhor que investir no dinamismo de infográficos e recursos visuais para atrair a atenção dos leitores do século XXI. O...

  • e-book

    Marketing 4.0

    Kartajaya, Hermawan; Kotler, Philip; Kotler, Philip; Iwan Setiawan
    (9736347)

    “Ninguém mais qualificado que o pai do marketing para documentar as enormes mudanças que estão ocorrendo. O futuro do marketing é digital, e este é seu guia.” – Al Ries, coautor de Marketing de guerra e PosicionamentoEste livro comprova mais uma vez...

    pré-venda
  • Estratégias de Marketing Digital E-commerce

    Turchi,Sandra R.
    (4054326)

    O universo digital tem trazido profundas transformações para o mundo dos negócios, do entretenimento, da comunicação e dos relacionamentos. Algumas das principais alterações foram o crescimento da participação das pessoas, a agilidade de interação, a...

  • e-book

    Digital Marketing in the Zone - The Ultimate...

    David Reske
    (9738172)

    The complete guide to building confidence and achieving success in digital marketing.

  • e-book

    Marketing 4.0 - Moving from Traditional to...

    Kartajaya, Hermawan; Kotler, Philip; Kotler, Philip; Iwan Setiawan
    (9448876)

    Marketing has changed forever—this is what comes next Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital is the much-needed handbook for next-generation marketing. Written by the world's leading marketing authorities, this book helps you navigate the...

  • e-book

    Small Business Marketing For Dummies

    Paul Lancaster
    (9739408)

    Small Business Marketing For Dummies helps you promote your business. It is designed specifically for the busy small business owner, giving you simple but powerful ways to spread your message - all at little or no cost.  It shows you how to build...

  • e-book

    Planejamento de Marketing Digital (2ª edição)

    Salvador , Daniel O.; André Lima-Cardoso Miceli
    (9419090)

    Uma das poucas obras em português sobre planejamento de marketing digital, este livro veio para romper com as antigas formas de organizar e visualizar planos estratégicos e táticos. Testado por mais de dez anos em dezenas de clientes de diversos...

  • e-book

    Princípios de Marketing

    Armstrong, Gary; Kotler, Philip; KOTLER , PHILIP
    (9229813)

    Princípios de marketing reúne os conceitos mais modernos sobre marketing e aplicações práticas que, juntos, ilustram como criar valor para o cliente e como fidelizá-los, diante das constantes oscilações econômicas pelas quais passam os mercados....

  • e-book

    Marketing Básico

    Urdan, André Torres; MARCOS COBRA
    (9736893)

    Atualizado com os principais temas de marketing e com novos cases, Marketing básico teve seu conteúdo substancialmente alterado para oferecer uma leitura mais didática e objetiva, atendendo assim à necessidade atual de professores, estudantes e...

  • e-book

    Marketing

    Levy, Michael; Grewal, Dhruv
    (9738933)

    Esta é a quarta edição do livro de de marketing que integra a série A. Totalmente colorido, com um projeto arrojado e jovial, como os demais títulos da coleção, este é um texto introdutório de marketing, concebido especialmente para estudantes de...

    pré-venda
  • e-book

    Social Media Marketing All-in-One For Dummies

    Zimmerman, Jan; Deborah Ng
    (9736068)

    The bestselling social media marketing book Marketing your business through social media isn't an option these days—it's absolutely imperative. In this new edition of the bestselling Social Media Marketing All-in-One For Dummies, you'll get...

  • Marketing e Comunicação na Era Digital - Fale...

    Scott, David Meerman
    (8889149)

    “Marketing e Comunicação na Era Digital - Fale Diretamente Com o Cliente” é o livro que todo profissional de marketing ou publicitário ambicioso, progressista e com uma percepção afinada do mercado deve ter em sua estante. A visão sobre comunicação...

  • e-book

    Do It! Marketing

    David Newman
    (9491947)

    Kick your business into high gear with this fast, fun, pull-no-punches guide.

  • e-book

    Marketing Digital Para Leigos

    Zimmerman, Jan
    (8158070)

    Monte sua estratégia com a ajuda deste livro! A internet possui centenas de ótimos sites. Adicione uma estratégia de marketing digital ao seu plano de negócios e tire proveito de tudo o que ela oferece! Este livro aborda melhorias no seu site com o...

  • e-book

    Pesquisa de Marketing: Uma Orientação...

    Naresh K. Malhotra
    (9735888)

    Ilustra a interação entre decisões de pesquisa de marketing e decisões gerenciais de marketing. É um texto abrangente, prático e equilibrado, que descreve o processo de pesquisa de marketing de forma ampla, evidenciando sua aplicação a qualquer área...

  • e-book

    Network Marketing - o Negócio do Século XXI

    Melo, Demétrio
    (8226268)

    Nunca na história do networking do marketing discutiu-se tanto sobre essa indústria como nos dias de hoje. Estranhamente a isso, na mesma proporção de sua disseminação no mercado, a incompreensão, os preconceitos e a confusão entre o ético e o...

  • e-book

    E-marketing

    Strauss, Judy; Raymond D. Frost
    (9565205)

    For courses in Internet Marketing or E-marketingThis book teaches marketers how to engage and listen to buyers, and how to use what they learn to improve their offerings in today'apos;s Internet- and social media-driven marketing environment. It...

  • e-book

    Visual Marketing

    David Langton; Anita Campbell
    (9313338)

    Effective creative strategies and campaigns for business owners or marketers Whether it's on the Web, in a book, or live in-person, the most effective solutions are those that unexpectedly grab our attention. David Langton and Anita Campbell identify...

  • e-book

    E-marketing

    Strauss, Judy; Raymond D. Frost
    (9647274)

    For courses in Internet Marketing or E-marketingThis book teaches marketers how to engage and listen to buyers, and how to use what they learn to improve their offerings in today'apos;s Internet- and social media-driven marketing environment. It...

  • e-book

    Hospitality Marketing

    David Bowie; Buttle, Francis
    (8293578)

    This introductory textbook shows you how to apply the principles of marketing within the hospitality industry. Written specifically for students taking marketing modules within a hospitality course it contains examples and case studies that show how...

  • e-book

    Sports Marketing

    Clow, Kenneth E.; Michael Fetchko; Donald P. Roy
    (9550784)

    For courses in Sports Marketing.Help students understand the business of sports through a practitioner'apos;s perspective.Written from the perspective of those who'apos;ve been actively involved in the sports business, Sports Marketing addresses...

  • e-book

    Hospitality Marketing

    David Bowie; Buttle, Francis; Maureen Brookes
    (9551627)

    This introductory textbook shows you how to apply the principles of marketing within the hospitality industry. Written specifically for students taking marketing modules within a hospitality course, it contains examples and case studies that show how...

  • e-book

    Mobile Marketing

    Rachel Pasqua; Noah Elkin
    (9300875)

    A step-by-step guide to successful mobile marketing strategies Go from zero to sixty with this practical book that helps you craft and deploy mobile marketing strategies for everything from brand building to lead generation and sales. As part of the...

  • e-book

    International Marketing

    Onkvisit,Sak
    (2906260)

    The main aim of International Marketing, is to provide solid foundations that are useful for explanation, prediction and control of international business activities. The authors have developed a strong conceptual and theoretical framework to help to...

  • e-book

    Relationship Marketing

    Christopher, Martin; Clark,Moira; Peck, Helen
    (6906208)

    Arranged in 6 sections, this title gives marketing practitioners and students critical examples of best practice from a variety of companies. Alongside 'Relationship Marketing: bringing quality, customer service and marketing together' and...

  • e-book

    Information Marketing

    Rowley, Jennifer
    (9459743)

    The nature of the information marketplace is under continual evolution and all organisations in the information industry need to form new strategic alliances, identify new market segments and evolve new products, employing a full armoury of marketing...

  • e-book

    Obstructive Marketing

    Maitland Hyslop
    (9460432)

    In Obstructive Marketing, Maitland Hyslop deals with a very negative kind of activity which embraces activities, legal or otherwise, designed to prevent or restrict the distribution of a product or service, temporarily or permanently, against the...

  • e-book

    Strategic Marketing

    Drummond, Graeme; Ensor, John; Ashford, Ruth
    (9625577)

    The completely revised and updated 3rd edition of the hugely successful Strategic Marketing: planning and control continues to provide a concise yet comprehensive synthesis of the key strategic marketing concepts. The text cuts through the complexity...

  • e-book

    Advocate Marketing

    Barbara Thomas
    (9540947)

    Today, engaging customer advocates is one of the most powerful marketing strategies available to you. Advocates provide third-party validation and positive relevance; build and protect brands, and create exceptionally effective content...

  • e-book

    Information Marketing

    Rowley, Jennifer
    (9458206)

    The nature of the information marketplace is under continual evolution and all organisations in the information industry need to form new strategic alliances, identify new market segments and evolve new products, employing a full armoury of marketing...

  • e-book

    Detective Marketing

    Engeseth,Stefan 1965; Cederquist,Jan; Eriksson,Magnus
    (3021241)

    ?In his book Detective Marketing, Stefan has succeeded in creating what we always strive for: simplicity, clarity, perfection. Using simple, yet thought-provoking examples, he manages to inspire both creativity and clear-sightedness. His hypothetical...

  • e-book

    Multiscreen Marketing

    Jones, Kelly; Hritzuk, Natasha
    (9446828)

    Simplify your multi-screen marketing by putting consumers at the center of your strategy The rise of the digital age means that consumers have unprecedented access to information and they're no longer interested in a 'one size fits all screens'...

  • e-book

    Integration Marketing

    Joyner, Mark
    (9297419)

    PRAISE FOR Integration Marketing 'The most important book of the year.' —Codrut Turcanu, founder of Remarkable Blogging, www.RemarkableBlogging.com 'Mark Joyner's new book rocks! After reading it yesterday evening, I put all other work on hold to...

  • e-book

    Multiscreen Marketing

    Jones, Kelly; Hritzuk, Natasha
    (9446793)

    Simplify your multi-screen marketing by putting consumers at the center of your strategy The rise of the digital age means that consumers have unprecedented access to information and they're no longer interested in a 'one size fits all screens'...

  • e-book

    Wine Marketing

    Hall, C. Michael; Mitchell, Richard
    (9586694)

    WhilstWine Marketing: a practical guide also looks at theory and existing research, the main focus of this book is on the practicalities of wine marketing. Each chapter includes the following invaluable features:* 'apos;How to'apos; and 'apos;how not...

  • e-book

    Relationship Marketing

    Christopher, Martin; Payne,Adrian; Ballantyne, David
    (8297268)

    Relationship Marketing: Creating Stakeholder Value extends the analysis of the change in the marketing rationale from a crude concern for increased market share to a strategy aimed at creating long-term profitable relationships with targeted...

  • e-book

    Advocate Marketing

    (9519863)

    Today, engaging customer advocates is one of the most powerful marketing strategies available to you. Advocates provide third-party validation and positive relevance; build and protect brands, and create exceptionally effective content...

  • e-book

    Hispanic Marketing

    Korzenny, Felipe; Korzenny,Betty Ann Ann
    (4933089)

    This book is about strategic thinking in Hispanic marketing. The size and economic importance of the Hispanic market in the US are attracting enormous attention. The buying power of the US Hispanic market is now larger than the GDP of the entire...

  • e-book

    Plano de Marketing

    João Coelho Nunes
    (4890825)

    O plano de marketing é um instrumento fundamental de gestão para qualquer organização. Possibilita a conversão de uma estratégia de mercado eficaz em actuações práticas, visando atingir os resultados previstos, conquistando mercado, satisfazendo o...

Busca por