Artboard 33Artboard 16Artboard 18Artboard 13Artboard 42Artboard 21Artboard 4Artboard 5Artboard 45Artboard 22Artboard 7Artboard 42Artboard 23Artboard 12Artboard 28Artboard 17?Artboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32Artboard 6Artboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11Artboard 41Artboard 11Artboard 23Artboard 10Artboard 4Artboard 9Artboard 6Artboard 8Artboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44Artboard 16Artboard 24Artboard 13Artboard 5Artboard 24Artboard 31Artboard 1Artboard 12Artboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44Artboard 9Artboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35Artboard 15Artboard 14Artboard 50Artboard 26Artboard 14Artboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37Artboard 46Artboard 33Artboard 8

Resultados para: manual de matematica

Refinar por
136 produtos
  • Manual de Análise Técnica

    Abe,Marcos
    (2636432)

    Este livro aborda o tema Investimento em Ações de maneira inédita e tem o objetivo de ensinar os investidores a lucrarem nas mais diversas condições do mercado, inclusive em tempos de crise. Ensinará ao leitor que, para ganhar dinheiro, não importa...

  • Pré-Cálculo - Uma Preparação Para o...

    Axler,Sheldon
    (9373602)

    Pré-Cálculo – Uma Preparação para o Cálculo chega para instigar no estudante o interesse pelo aprendizado das disciplinas de Matemática com sua metodologia diferenciada. Como entender os conceitos e as aplicações é essencial para um bom desempenho...

  • A Matemática Dos Manuais Escolares Curso...

    Valente,Wagner Rodrigues; Mendes,Iran Abreu
    (9730536)

    Fruto de uma pesquisa coletiva realizada pelo Ghemat, este livro contém reflexões sobre as discussões e trabalhos apresentados como respostas à pergunta enunciada no XIV seminário Temático do Ghemat, intitulado Saberes elementares matemáticos do...

  • Manual De Estruturação De Concessões e...

    Guimarães Cova,Carlos José
    (9898371)

    Num momento em que o país precisa superar suas deficiências em termos de infraestrutura e ao mesmo tempo lidar com a situação de deterioração fiscal crônica, este livro se propões a ser um verdadeiro manual para a estruturação de projetos de...

  • Estatística - Manual do Professor - Resolução...

    Gonçalves,Cristina Faria Fidelis
    (1976310)

    Este livro apresenta o conteúdo da disciplina Estatística que normalmente é desenvolvido nos cursos de graduação em áreas não exatas. Para a Estatística estudada em alguns cursos, o conteúdo poderá se apresentar em excesso, como por exemplo, nos...

  • Matemática Financiera - Manual Básico

    Macías,J. Antonio Seijas
    (9504939)

    Este trabalho aqui apresentado é duplo: por um lado é fruto de um trabalho do professor Rogério Matias 'Cálculo Financeiro. Teoria e Prática', publicado em Português, em 2004, e tem sido um best-seller no mercado Português e este ano chega a sua...

  • e-book

    Manual de BIM

    Eastman,Chuck; Teicholz,Paul; Sacks,Rafael; Liston,Kathleen
    (7494014)

    Manual de BIM: um guia de modelagem da informação da construção para arquitetos, engenheiros, gerentes, construtores e incorporadores, foi escrito pelo pioneiro na tecnologia BIM e por uma equipe de pesquisadores, é a principal referência...

  • Manual do Departamento Financeiro

    Ferreira,Eduardo Rosa
    (4981900)

    O Manual do Departamento Financeiro foi escrito em linguagem simples e exemplificava, oferecendo ao leitor uma visão ampla e prática das rotinas do Departamento Financeiro, que compõem o dia a dia das empresas. Aborda os seguintes assuntos: como...

  • e-book

    Manual de Fórmulas e Tabelas Matemáticas -...

    Lipschutz,Seymour; Liu,John; Spiegel,Murray R.
    (9385613)

    O conteúdo abrange desde a matemática elementar até tópicos avançados, de fácil consulta, pois está organizado na forma de manual.

  • A Revolução Fintech - o Manual Das Startups...

    Chishti, Susanne; Barberis,Janos

    (1)

    (9417712)

    A Revolução FinTech é o guia líder para a revolução da tecnologia financeira — incluindo o rompimento, a inovação e as oportunidades lucrativas. Criado por dois proeminentes formadores de opinião em FinTech e em espaço de investimento associado, este...

  • Gerência Financeira Para Micro e Pequenas...

    Sousa,Antonio de
    (8061188)

    Em Gerência financeira para micro e pequenas empresas, empresários, administradores e estudantes terão oportunidade de aprender, de forma prática e didática, como organizar, acompanhar e controlar o fluxo dos recursos no interior da empresa,...

  • e-book

    Manual of Formulas - Recipes, Methods& Secret...

    Wailes, Raymond B.
    (3429258)

    Many of the earliest books, particularly those dating back to the 1900s and before, are now extremely scarce and increasingly expensive. We are republishing these classic works in affordable, high quality, modern editions, using the original text and...

  • e-book

    Manual on the Human Rights to Safe Drinking...

    Robert Bos
    (9481619)

    The Manual highlights the human rights principles and criteria in relation to drinking water and sanitation. It explains the international legal obligations in terms of operational policies and practice that will support the progressive realisation...

  • Manual de Aplicação de Matemática Financeira

    Texeira,Leonardo
    (1658773)

    As empresas e as organizações necessitam cada vez mais de soluções de comunicação eficientes, a fim de alcançarem positivamente suas metas. E os profissionais envolvidos precisam dedicar enorme atenção à forma como se expressam, tanto ao falar quanto...

  • Dicionário Oxford de Matemática Essencial

    Oxford
    (4263836)

    O “Dicionário Oxford de Matemática Essencial” foi escrito principalmente para estudantes do Ensino Médio, pois fornece uma noção geral sobre diversos temas da matemática. Porém, também deve ser útil para qualquer um que procure conhecimento básico do...

  • e-book

    Laboratory Manual of Biomathematics

    Robeva,Raina; Kirkwood,James R.
    (9644833)

    Laboratory Manual of Biomathematics is a companion to the textbook An Invitation to Biomathematics. This laboratory manual expertly aids students who wish to gain a deeper understanding of solving biological issues with computer programs. It provides...

  • Student Solutions Manual Advanced Engineering...

    Kreyszig,Erwin
    (9239029)

    This is the student Solutions Manual to accompany 'Advanced Engineering Mathematics, Volume 2,' Tenth Edition.This market-leading text is known for its comprehensive coverage, careful and correct mathematics, outstanding exercises, and self contained...

    sob encomenda
  • e-book

    Manual da Calculadora Científica

    Rubie José Giordani
    (7305890)

    Neste manual você aprenderá a usar todas as teclas da Calculadora Científica nos seguintes conteúdos da Matemática:Quatro Operações Básicas Extração de Raízes Potência dos Números Função Inversa Cálculos com Parênteses Mudança de Sinal Aplicação da...

  • e-book

    Solutions Manual to Accompany Classical...

    Lewis,J. E.; Leonard,I. E.; Tokarsky,G. W.; Liu,A. C. F.
    (9447477)

    Solutions Manual to accompany Classical Geometry: Euclidean, Transformational, Inversive, and Projective Written by well-known mathematical problem solvers, Classical Geometry: Euclidean, Transformational, Inversive, and Projective features...

  • e-book

    Solutions Manual to Accompany Classical...

    Lewis,J. E.; Leonard,I. E.; Tokarsky,G. W.; Liu,A. C. F.
    (9447436)

    Solutions Manual to accompany Classical Geometry: Euclidean, Transformational, Inversive, and Projective Written by well-known mathematical problem solvers, Classical Geometry: Euclidean, Transformational, Inversive, and Projective features...

  • e-book

    Solutions Manual to Accompany Fundamentals of...

    Stark,Robert M.; Carla C. Morris
    (9443517)

    A solutions manual to accompany Fundamentals of Calculus Fundamentals of Calculus illustrates the elements of finite calculus with the varied formulas for power, quotient, and product rules that correlate markedly with traditional calculus. Featuring...

  • A Manual Of Greek Mathematics

    Heath,Thomas L
    (9351097)

    This concise but thorough history encompasses the enduring contributions of the ancient Greek mathematicians whose works form the basis of most modern mathematics. Written by a distinguished scholar and mathematician, the well-written, nontechnical...

    sob encomenda
  • e-book

    Solutions Manual to Accompany Beginning...

    O'Neil,Peter V.
    (9446483)

    Solutions Manual to Accompany Beginning Partial Differential Equations, 3rd Edition Featuring a challenging, yet accessible, introduction to partial differential equations, Beginning Partial Differential Equations provides a solid introduction to...

  • e-book

    Solutions Manual to Accompany Finite...

    Stark,Robert M.; Carla C. Morris
    (9307196)

    A solutions manual to accompany Finite Mathematics: Models and Applications In order to emphasize the main concepts of each chapter, Finite Mathematics: Models and Applications features plentiful pedagogical elements throughout such as special...

  • e-book

    Solutions Manual to accompany Elementary...

    Kolman,Bernard
    (9763429)

    Solutions Manual to accompany Elementary Linear Programming with Applications

  • e-book

    Solutions Manual for Perspectives on...

    Carroll,Felix A.
    (9307211)

    Helps to develop new perspectives and a deeper understanding of organic chemistry Instructors and students alike have praised Perspectives on Structure and Mechanism in Organic Chemistry because it motivates readers to think about organic chemistry...

  • e-book

    Solutions Manual to accompany An Introduction...

    Epperson,James F.
    (9526824)

    A solutions manual to accompany An Introduction to Numerical Methods and Analysis, Second Edition An Introduction to Numerical Methods and Analysis, Second Edition reflects the latest trends in the field, includes new material and revised exercises...

  • e-book

    Solutions Manual to accompany An Introduction...

    Epperson,James F.
    (9445170)

    A solutions manual to accompany An Introduction to Numerical Methods and Analysis, Second Edition An Introduction to Numerical Methods and Analysis, Second Edition reflects the latest trends in the field, includes new material and revised exercises...

  • e-book

    Solutions Manual to accompany Introduction to...

    Nicholson,W. Keith
    (9297680)

    An indispensable companion to the book hailed an 'expository masterpiece of the highest didactic value' by Zentralblatt MATH This solutions manual helps readers test and reinforce the understanding of the principles and real-world applications of...

  • Laboratory Manual For Human Anatomy With CAT...

    Nielsen,Mark; Wood,Michael G; Ober,William C; Hutchings,Ralph T
    (9250058)

    Key Benefit: This new four-color lab manual combines the highly praised artwork from Martini's Human Anatomy, Mike Wood's easy-to-follow writing style, and reader-focused features to make this the most reader-friendly Human Anatomy Lab Manual on the...

    sob encomenda
  • e-book

    Solutions Manual to accompany Introduction to...

    Nicholson,W. Keith
    (9332972)

    An indispensable companion to the book hailed an 'expository masterpiece of the highest didactic value' by Zentralblatt MATH This solutions manual helps readers test and reinforce the understanding of the principles and real-world applications of...

  • Solutions Manual To Accompany Finite...

    Morris,Carla; Stark,Robert M.
    (9239383)

    A solutions manual to accompany 'Finite Mathematics: Models and Applications' In order to emphasize the main concepts of each chapter, 'Finite Mathematics: Models and Applications' features plentiful pedagogical elements throughout such as special...

    sob encomenda
  • Solutions Manual To Accompany Beginning...

    O'Neil,Peter V
    (9239462)

    Solutions Manual to Accompany Beginning Partial Differential Equations, 3rd Edition Featuring a challenging, yet accessible, introduction to partial differential equations, 'Beginning Partial Differential Equations' provides a solid introduction to...

    sob encomenda
  • Essential Manual Of 24 Hour Blood Pressure...

    Kario, Kazuomi; Kario,
    (9247414)

    It is well known that cardiovascular events occur more frequently in the morning as blood pressure (BP) levels have been shown to increase during the period from night to early morning. In recent years, clinical research using ambulatory blood...

    sob encomenda
  • Dicionário da Matemática

    Misquita,Marcos
    (3543735)

    Dicionário da Matemática

  • A Manual Of Short Methods In Arithmetic,...

    (10087165)

    Excerpt from A Manual of Short Methods in Arithmetic, Designed for the Use of Schools and to Facilitate the Arithmetical Calculations of Business and Science A very great amount of useful progress has been made, during the last thirty years, in the...

    sob encomenda
  • e-book

    Student Solutions Manual, Matrix Methods

    Bronson,Richard; Costa,Gabriel B.
    (3081379)

    Student Solutions Manual, Matrix Methods

  • Dicionário Ilustrado de Matemática

    Rézio,Sofia
    (2648949)

    Dicionário Ilustrado de Matemática

  • e-book

    Student Solutions Manual for Essential...

    Smith,Gary
    (3654881)

    Essential Statistics, Regression, and Econometrics provides students with a readable, deep understanding of the key statistical topics they need to understand in an econometrics course. It is innovative in its focus, including real data, pitfalls in...

  • e-book

    Student Solutions Manual for Markov Processes...

    Ibe,Oliver
    (3032794)

    Student Solutions Manual for Markov Processes for Stochastic Modeling

  • Student Solutions Manual For Calculus And Its...

    Pearson; ; Bittinger,Marvin L
    (9245572)

    Student Solutions Manual For Calculus And Its Applications

    sob encomenda
  • e-book

    Student Solutions Manual to Boundary Value...

    Powers,David L.
    (4900048)

    This student solutions manual accompanies the text,Boundary Value Problems and Partial Differential Equations, 5e. The SSM is available in print via PDF or electronically, and provides the student with the detailed solutions of the odd-numbered...

  • e-book

    Student Solution Manual for Essential...

    Riley,K. F.; Hobson,M. P.
    (3887333)

    This Student Solution Manual provides complete solutions to all the odd-numbered problems in Essential Mathematical Methods for the Physical Sciences. It takes students through each problem step-by-step, so they can clearly see how the solution is...

  • Student Solutions Manual To Accompany...

    Kreyszig,Erwin
    (9239036)

    The tenth edition of this bestselling text includes examples in more detail and more applied exercises; both changes are aimed at making the material more relevant and accessible to readers. Kreyszig introduces engineers and computer scientists to...

    sob encomenda
Busca por