Artboard 33Artboard 16Artboard 18Artboard 13Artboard 42Artboard 21Artboard 4Artboard 5Artboard 45Artboard 22Artboard 7Artboard 42Artboard 23Artboard 12Artboard 28Artboard 17?Artboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32Artboard 6Artboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11Artboard 41Artboard 11Artboard 23Artboard 10Artboard 4Artboard 9Artboard 6Artboard 8Artboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44Artboard 16Artboard 24Artboard 13Artboard 5Artboard 24Artboard 31Artboard 1Artboard 12Artboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44Artboard 9Artboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35Artboard 15Artboard 14Artboard 50Artboard 26Artboard 14Artboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37Artboard 46Artboard 33Artboard 8

Resultados para: marc stickdorn

4 produtos
  • Isto É Design Thinking de Serviços

    Stickdorn ,Marc; Schneider,Jakob
    (7909978)

    A fronteira entre produtos e serviços está cada vez mais difusa, e é hora de pensarmos de um jeito diferente: Isto é Design Thinking de Serviços. Escrito com as mesmas abordagens cocriativas que introduz, este livro apresenta uma perspectiva...

  • e-book

    Isto É Design Thinking de Serviços:...

    Stickdorn ,Marc; Schneider,Jakob
    (8080404)

    A fronteira entre produtos e serviços está cada vez mais difusa, e é hora de pensarmos de um jeito diferente: Isto é Design Thinking de Serviços. Escrito com as mesmas abordagens cocriativas que introduz, este livro apresenta uma perspectiva...

  • This Is Service Design Thinking - Basics...

    Stickdorn,Marc; Schneider,Jakob
    (9220678)

    How to design and market services to create outstanding customer experiences Service design thinking is the designing and marketing of services that improve the customer experience, and the interactions between the service providers and the...

    sob encomenda
  • This Is Service Design Doing - Applying...

    Stickdorn,Marc
    (9930741)

    How can you establish a customer-centric culture in an organization? This is the first comprehensive book on how to actually do service design to improve the quality and the interaction between service providers and customers. You'll learn specific...

    sob encomenda
Busca por