Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47ver-detalhesArtboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta

Resultados para: marketing em vendas

Refinar por
867 produtos
  • Desperte o Milionário Que Há Em Você

    Martins,Carlos Wizard
    (9974695)

    'A riqueza começa dentro de você ter prosperidade e sucesso no que faz, resultando em riqueza, conforto e dinheiro de sobra para gastar , é o desejo da maioria das pessoas. Porém, são poucas as que sabem como tornar isso possível. Carlos Wizard sabe....

  • Alcançando Excelência em Vendas

    Rackham,Neil
    (2608007)

    Como obter sucesso em vendas grandes? Por que alguns vendedores vendem constantemente mais que a concorrência? Por que técnicas como fechamento funcionam em vendas simples, mas não nas grandes? Como os vendedores podem aumentar acentuadamente seu...

  • Marketing Estratégico - Col. Marketing Em...

    Rocha,Marcos
    (9257973)

    Neste volume da coleção Marketing em Tempos Modernos, são revelados ao leitor os conceitos centrais de marketing, ferramentas do planejamento estratégico, análise dos ambientes e das forças de mercado que proporcionam oportunidades para as empresas,...

  • Alcançando Excelência Em Vendas Para Grandes...

    Rackham,Neil

    (1)

    (3440238)

    Um arsenal de táticas perspicazes e estratégias vencedoras para fazer de você um sucesso nas vendas para grandes clientes. Saber como chegar a quem decide a compra, lidar com a concorrência, entender a psicologia do comprador e atender ao cliente –...

  • Girl Boss - Us Edition

    Amoruso,Sophia

    (2)

    (9281569)

    In the New York Times bestseller that the Washington Post called 'Lean In for misfits,' Sophia Amoruso shares how she went from dumpster diving to founding one of the fastest-growing retailers in the world. Sophia Amoruso spent her teens hitchhiking,...

  • Inteligência Emocional Em Vendas - Como Os...

    Blount,Jeb; Da Cunha Serra,Afonso Celso
    (9944232)

    Os profissionais de vendas estão passando por uma verdadeira prova de fogo. De um lado, compradores com mais poder, informação e acesso a fornecedores em todo o mundo, prontos para tomar o seu lugar. De outro um ambiente tecnológico disruptivo em que...

  • Vendas Em Tempos de Crise

    Hopkins,Tom
    (8842932)

    Como gerar resultados quando ninguém está comprando, tempos difíceis podem ser provocados por diversos fatores: crises econômicas, intempéries climáticas, mudanças nas necessidades dos clientes, uma tragédia nacional – a lista pode ser ampla. Estes...

  • Marketing

    Lancaster,Geoff
    (9254438)

    Marketing

    sob encomenda
  • Marketing 3.0

    Kotler,Philip; Kotler,Philip
    (3162707)

    The new model for marketing - Marketing 3.0 - treats customers not as mere consumers but as the complex, multi-dimensional human beings that they are. Customers, in turn, are choosing companies and products that satisfy deeper needs for participation...

    sob encomenda
  • Marketing Graffiti

    Saren
    (905874)

    Rejecting the managerially-driven structures normally imposed on the subject, Marketing Graffiti explains marketing from the perspective of the pivotal figure in the process - the consumer. It shows the reader that they are active consumers and...

  • Marketing Research

    Aaker,David A; Kumar,V; Leone,Robert; Day,George S
    (9236545)

    This book offers the best approach toward communicating the intricacies of marketing research and its usefulness to the marketing organization. This highly regarded text focuses on market intelligence, strategy, theory, and application and retains...

    sob encomenda
  • Marketing Aesthetics

    Simonson,Alex; Schmitt,Bernd H
    (9327046)

    There is no way to mistake the ubiquitous trademarked Coca-Cola bottle, or the stylish ads for Absolut Vodka with any of their competitors. How have these companies created this irresistible appeal for their brands? How have they sustained a...

    sob encomenda
  • Alta Performance em Vendas - 2ª Ed. 2007

    Carnegie,Dale; Crom,J. Oliver; Crom, Michael
    (1915173)

    Esqueça o dinheiro. O que realmente faz o mundo girar são as vendas. Exagero? Talvez. Mas quando lembramos que o entregador de uma grande loja, por exemplo, não teria emprego se o vendedor não efetuasse a transação, ou que um engenheiro espacial não...

  • Marketing Management - 14Th Edition

    Kotler, Philip; Keller, Kevin
    (3525613)

    Kotler/Keller is the gold standard in the marketing management discipline because it continues to reflect the latest changes in marketing theory and practice. Topics covered include brand equity, customer value analysis, database marketing,...

  • Inteligência em Vendas - O Manual para os...

    Ortega,Marcelo

    (1)

    (2665825)

    'Inteligência em Vendas' é um manual para um líder comercial completo, é um livro com abordagem funcional e aplicável a qualquer empresa ou negócio, independente de seu porte, tamanho ou ramo de atividade.

  • Marketing Research - 9th Edition

    McDaniel,Carl D.; Gates,Roger H.
    (4894831)

    This new edition of Gates and McDaniel's Marketing Research better prepares users how to use marketing research in the real business world with real data, people, and research. The text is enhanced with new coverage of mobile applications, more...

  • Marketing Strategy & Competitive Positioning

    Nicoulaud,Brigitte; Hooley,Graham; Piercy,Nigel F
    (9273641)

    ' Hooley et al, Marketing Strategy and Competitive Positioning 5e ' 'Marketing Strategy and Competitive Positioning' 5e deals with the process of developing and implementing a marketing strategy. The book focuses on competitive positioning at the...

    sob encomenda
  • Marketing Management - 13ª Ed. 2009

    Kotler, Philip; Kotler
    (2654873)

    Kotler/Keller is the gold standard in the marketing management discipline because it continues to reflect the latest changes in marketing theory and practice. Topics covered include brand equity, customer value analysis, database marketing,...

  • Marketing For Hospitality & Tourism - 5e

    Kotler, Philip; Kotler
    (3525661)

    THE most widely used Hospitality marketing book—this four-color leader is comprehensive and innovative, managerial and practical, state-of-the-art and real-world. Building on the authors’ expertise, it uses an integrative approach to discuss the...

  • Marketing For Hospitality And Tourism

    Kotler,Philip; Bowen,John; Makens,James C.
    (884898)

    Marketing For Hospitality And Tourism

  • Marketing Management - The Big Picture

    Nordhielm,Christine; Depena-Baron,Marta; Dapena-Baron,Marta
    (9239489)

    'Marketing Management: The Big Picture 'organizes traditional Marketing Management theory and practice in a conceptually appealing way. The use of well-known examples and consumer commercials throughout the content ensures students will commit to...

    sob encomenda
  • Marketing Research - A Concise Introduction

    Kolb,Bonita
    (9932994)

    This is an introductory textbook that provides students with the essential information needed to plan and perform marketing research for the first time. The new Second Edition presents a balanced mix of qualitative and quantitative methods,...

    sob encomenda
  • Marketing Research - A Concise Introduction

    Kolb,Bonita
    (9934411)

    This is an introductory textbook that provides students with the essential information needed to plan and perform marketing research for the first time. The new Second Edition presents a balanced mix of qualitative and quantitative methods,...

    sob encomenda
  • Marketing The Muskmelon (Classic Reprint)

    (10103679)

    Excerpt from Marketing the Muskmelon While various types of muskmelon may be disposed of upon a local market, there are certain types which are recognized as stan'd ards in the large city markets; and it is seldom wise to attempt to force upon a...

    sob encomenda
  • Marketing - Em Busca do Óbvio

    Trout, Jack
    (3045608)

    Uma estratégia de marketing tem de ser objetiva, simples e óbvia. Pois assim sendo será compreendida e assimilada pelos seus clientes, consumidores e pelos protagonistas dentro da sua empresa. Neste livro, Jack Trout, um dos maiores gurus do...

  • A Bíblia do Vendedor - As Leis Essenciais do...

    Schiffman,Stephan
    (6801621)

    É uma unanimidade: não existe profissão mais competitiva doque a de vendedor. Conquistar clientes, saber suas necessidades,conseguir se destacar da concorrência e bater metas fazem comque vender seja atividade difícil, mas é a de qualquer...

  • Marketing em um Ambiente Globalizado

    Giuliani,Antonio Carlos
    (122886)

    Este livro oferece um esquema de ações práticas que permite uma leitura fácil e agradável, levando o leitor a refletir sobre suas práticas mercadológicas e adequá-las ao seu negócio. Foi projetado para alunos dos cursos de administração, marketing,...

  • Marketing Graffiti - The Writing On The Wall

    Saren,Michael
    (9933878)

    Radical and unique in its approach and presentation, Marketing Graffiti turns the traditional marketing introduction on its head by helping students to understand the part they already play as 'consumers' in the marketing process.Most marketing...

    sob encomenda
  • Marketing Graffiti - The Writing On The Wall

    Saren,Mike
    (10146594)

    Radical and unique in its approach and presentation, Marketing Graffiti turns the traditional marketing introduction on its head by helping students to understand the part they already play as 'consumers' in the marketing process.Most marketing...

    sob encomenda
  • Marketing With Social Media - An Hour A Day...

    EVANS,DAVE; Jarboe,Greg; Thomases,Hollis; Treadaway, Chris; Treadaway,Chris; Smith,Mari
    (9210197)

    Develop winning social media marketing strategies with 'An Hour a Day'! Save $20 U.S. off suggested retail price of books purchased individually! Inside, you'll find step-by-step guidance and learn: How to develop, implement, and measure successful...

    sob encomenda
  • Buzz Marketing

    Hughes,Mark
    (2630788)

    Buzz Marketing

    sob encomenda
  • Arts Marketing

    KERRIGAN
    (1086801)

    Arts Marketing

  • Direccion de Marketing

    LAMBIN ,JEAN JACQUES
    (9230068)

    Dirección de Marketing ofrece una amplia cobertura tanto del marketing estratégico como del operativo mediante coceptos y casos actuales con una perspectiva global en toda la obra. Algunas caracteristicas distintivas son: *Análisis de las bases...

  • Global Marketing

    LAMONT; Lamont,Douglas F
    (9241638)

    This book represents a contemporary vision of how students will see the global marketplace from tomorrow and beyond. Using a highly innovative three scan framework (competitive, environmental, and marketing), 'Global Marketing' synthesizes both...

    sob encomenda
  • Relationship Marketing

    "peck,Helen; Clark, Moira; Payne, Adrian; Ch
    (3052686)

    Relationship Marketing

    sob encomenda
  • Promotional Marketing

    Mullin,Roddy
    (10220883)

    In today's connected world, promotion is fundamental to everything we do to drive business. This is a new edition of an established book, updated with the latest research on the shopper/buyer and how to reach their 'tipping point' when the decision...

    sob encomenda
  • Marketing Entry Strategy Formulation - A...

    (10114276)

    Excerpt from Marketing Entry Strategy Formulation: A Hierarchical Modeling and Consumer Measurement Approach Notes: Includes time from completion of testing phase to the beginning of launch. Opportunity identification is an activity assumed to...

    sob encomenda
  • e-book

    Marketing E Vendas Em Serviços

    Martellotta,André
    (8872340)

    Nesse guia, você aprenderá conceitos importantes da área de serviços, conhecerá o mercado atual e saberá como funciona o departamento de Vendas e Marketing de um empresa de serviços. Tudo de forma dinâmica, com exercícios e atividades que farão com...

  • Show Em Vendas - Verdades, Mitos e Mentiras...

    Frazão, César
    (166833)

    Neste livro o autor aborda técnicas - e, ainda mais importante, ensina 'o como fazer' - desde a fase anterior à saída do vendedor ao campo, passando por formas de abordagem, características e benefícios de produtos, valor agregado, como lidar com as...

  • Marketing e Comunicação Em Tempo Real

    Scott,David Meerman
    (3699525)

    'Em tempo real' significa que novos acontecimentos hoje ocorrem em minutos, e não em dias. Desse modo, as empresas desenvolvem (ou aperfeiçoam) produtos e serviços instantaneamente, baseadas no feedback de clientes ou eventos de mercado. Assim que...

  • Marketing Novas Tendências - Col. Marketing...

    Rocha,Marcos
    (9258007)

    Este volume da coleção Marketing em Tempos Modernos aborda temas nem sempre explorados nos tradicionais livros de marketing, como neuromarketing, storytelling, branding sensorial, marketing viral, marketing lateral, gestão da complexidade, abordagem...

  • Global Marketing Management

    Helsen,Kristiaan; Kotabe,Masaaki (Mike)
    (9396868)

    Get the Global Edge in Marketing 'The conceptual framework developed in this book will facilitate an in-depth study of international marketing issues. . well-thought out and structured analysis of several important concepts. A comprehensive set of...

    sob encomenda
  • Strategic Marketing Planning

    Gilligan,Colin
    (9939082)

    Strategic Marketing Planning is an evolution from Wilson and Gilligan's classic textbook Strategic Marketing Management for students or courses that are covering marketing strategy, but without the implementation or control aspects. Like its...

    sob encomenda
  • Gestão Em Shopping Centers - Marketing

    Abrasce
    (9740308)

    O segundo volume da série “Gestão em Shopping Centers”, dedicado ao tema Marketing, foi desenvolvido sob a consultoria de profissionais da indústria de shoppings e especialistas em varejo e em marketing. O livro resgata a história do marketing nos...

Busca por