Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47ver-detalhesArtboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta

Resultados para: marketing social

Refinar por
865 produtos
  • Marketing Existencial

    Pondé,Luiz Felipe
    (9706046)

    “Este não é um livro sobre marketing. É um livro sobre a existência”, avisa o filósofo Luiz Felipe Pondé, logo na abertura de “Marketing existencial”. Seu objetivo não é indicar caminhos para o mercado, nem auxiliar os leitores a serem consumidores...

  • A Arte Das Redes Sociais

    Kawasaki,Guy; Fitzpatrick,Peg
    (9858097)

    Para jovens, empreendedores e todos os interessados em atrair atenção na internetNeste mundo globalizado e concorrido, está claro que as redes sociais são o “termômetro” que determina o sucesso ou o fracasso de qualquer assunto que se promova, seja...

  • Como Ter Sucesso No Linkedin

    Caramez,Rui Pedro
    (4895531)

    Em qualquer atividade profissional é importante desenvolver e manter uma boa rede de contactos. As potencialidades da internet vieram revolucionar a forma como se gere e acede a novos contactos, criando oportunidades profissionais que anteriormente...

  • A Revolução Das Mídias Sociais - 2ª Ed. 2011

    Telles,Andre
    (3534627)

    Este livro apresenta cases, conceitos, dicas, ferramentas, táticas e estratégias e como tirar proveito das mídias sociais uma a uma e do conjunto delas. O autor mostra também os diferentes tipos de mídias sociais de acordo com o foco de atuação. No...

  • Novo Manual de Marketing Político

    Torquato,Gaudêncio
    (7569953)

    Escrito pelo maior especialista brasileiro em marketing político, este manual definitivo reúne todas as informações necessárias para fazer boas campanhas eleitorais e para compreendê-las. Entre os temas abordados estão marketing de governantes e...

  • Marketing Ambiental - Ética ,...

    Dias,Reinaldo
    (8135148)

    Atualmente, os problemas ambientais globais (o efeito estufa, o aumento do buraco na camada de ozônio, a perda da biodiversidade, a ameaça de escassez de energia e da água) contribuem para que diferentes atores sociais percebam a extensão da crise...

  • Marketing Ambiental - Ética ,...

    Dias,Reinaldo
    (1709820)

    Atualmente, os problemas ambientais globais (o efeito estufa, o aumento do buraco na camada de ozônio, a perda da biodiversidade, a ameaça de escassez de energia e da água) contribuem para que diferentes atores sociais percebam a extensão da crise...

  • The Social Book - Tudo O Que Precisa De Saber...

    Virgínia Coutinho
    (10288342)

    Há vários anos que muito se tem ouvido falar sobre a (r)evolução da comunicação e da necessidade de empresas e profissionais se adaptarem a esta nova realidade digital. No entanto, a velocidade a que as tendências e ferramentas têm aparecido tem...

  • Estrategias Eleitorais - Marketing Politico

    Manhanelli,Carlos Augusto
    (353292)

    Estrategias Eleitorais - Marketing Politico

  • Marketing Educacional - Desperte Seus...

    Gobbo,Alexandre
    (4895316)

    Considerando a vida escolar de uma pessoa que terminou sua graduação, passam em torno de 100 professores. Pense em quantos passaram pela sua vida e procure identificar quantos se tornaram realmente inesquecíveis. Pelos dados que o autor obteve...

  • Pinterest e Marketing - o Guia Completo Para...

    Hayden,Beth
    (5230095)

    As redes sociais se tornaram uma parte importante da estratégia de marketing de qualquer empresa nos últimos anos. O Pinterest — rede social na qual os usuários postam imagens e vídeos e os organizam em painéis digitais —, lançado em 2011, atingiu em...

  • Monitoramento e Métricas de Mídias Sociais

    Monteiro, Diego; Azarite, Ricardo
    (4274142)

    Este livro tem dois papéis. O primeiro, focado em gestão e negócios, é revelar a importância do monitoramento de mídias sociais para profissionais de qualquer área e posição. O segundo, focado em aspectos do dia a dia, é apresentar uma metodologia...

  • 30 Dias Para Arrasar Nas Mídias Sociais

    Gail Z. Martin
    (3869128)

    As redes sociais são as protagonistas da nova internet e o que mais atrai a atenção de todos a este fenômeno é a possibilidade de fazer novos negócios. Contudo, engana-se quem pensa que esse espaço é estritamente dominado pelas grandes empresas que...

  • Marketing Sustentável - Valor Social,...

    Dias,Reinaldo; Zenone,Luiz Claudio
    (8869506)

    A falta de equilíbrio entre os humanos e seu meio ambiente está forçando o estabelecimento de um novo modelo de crescimento econômico e social. O mundo caminha para uma nova estrutura onde as relações passam a ser mais éticas e responsáveis....

  • Mídias Sociais Transformadoras - Ação e...

    Kanter,Beth; Fine,Allison
    (3167525)

    O terceiro setor tem um papel cada vez mais relevante na sociedade moderna, substituindo frequentemente a antiga ação do estado provedor. Este se tornou mais raro após o movimento de enxugamento das máquinas estatais, das restrições impostas pela...

  • #Socialholic - Tudo o Que Você Precisa Saber...

    Polo,Fernando; Polo,Juan Luis
    (9257261)

    As redes sociais vêm transformando radicalmente a forma como as pessoas se comunicam no século XXI. A troca de informações que elas possibilitam afeta, também, a maneira como a indústria e os serviços são solicitados e avaliados por seus...

  • Boom de Mídias Sociais

    Gitomer,Jeffrey
    (3658388)

    A mídia social para negócios é a melhor, a menos cara e a mais direta maneira de se comunicar com seus clientes a ser descoberta nos últimos 100 anos. Ao aproveitar totalmente Facebook, LinkedIn, Twitter e YouTube, você consegue promover e estimular...

  • Varejo e Responsabilidade Social - Visão...

    Gelman,Jacob Jacques; Parente, Juracy
    (194471)

    Este livro apresenta perspectivas estratégicas de atuação social na visão de diversos especialistas brasileiros. Em seus 13 capítulos, divididos em três partes, o livro aborda a relação entre varejo e responsabilidade social e temas como: consumo...

  • Marketing Político - Manual de Campanha...

    Kuntz,Ronald A.
    (1568333)

    Neste livro, o autor desenvolve os principais temas determinantes para uma campanha eleitoral. Professor de Marketing, fundador e diretor da primeira empresa brasileira especializada em Marketing Político, o autor além de assessorar diversas...

  • e-book

    Marketing

    CTI Reviews
    (9778690)

    Facts101 is your complete guide to Marketing. In this book, you will learn topics such as Thrive in the Marketing Environment: The World Is Flat, Marketing Research: Gather, Analyze, and Use Information, Consumer Behavior: How and Why We Buy, and...

  • e-book

    Marketing

    Reviews, Cram101; CTI Reviews
    (3820931)

    Facts101 is your complete guide to Marketing. In this book, you will learn topics such as Global Markets and Marketing, Consumer Markets and Buying Behavior, Business Markets and Buying Behavior, and Market Segmentation, Targeting, and Positioning...

  • e-book

    Marketing

    CTI Reviews
    (9788988)

    Facts101 is your complete guide to Marketing. In this book, you will learn topics such as Analyzing the Marketing Environment, Managing Marketing Information to Gain Customer Insights, Understanding Consumer and Business Buyer Behavior, and...

  • e-book

    Marketing

    CTI Reviews
    (9514602)

    Facts101 is your complete guide to Marketing. In this book, you will learn topics such as Analyzing the Marketing Environment, Managing Marketing Information to Gain Customer Insights, Understanding Consumer and Business Buyer Behavior, and...

  • e-book

    Marketing

    Reviews, Cram101; CTI Reviews
    (3820929)

    Facts101 is your complete guide to Marketing. In this book, you will learn topics such as as those in your book plus much more. With key features such as key terms, people and places, Facts101 gives you all the information you need to prepare for...

  • e-book

    Marketing

    CTI Reviews
    (9596790)

    Facts101 is your complete guide to Marketing. In this book, you will learn topics such as Scanning the Marketing Environment, Ethical and Social Responsibility in Marketing, Understanding Consumer Behavior, and Understanding Organizations as...

  • e-book

    Marketing

    CTI Reviews
    (9558600)

    Facts101 is your complete guide to Marketing. In this book, you will learn topics such as Scanning the Marketing Environment, Ethical and Social Responsibility in Marketing, Understanding Consumer Behavior, and Understanding Organizations as...

  • e-book

    Marketing

    CTI Reviews
    (9700673)

    Facts101 is your complete guide to Marketing. In this book, you will learn topics such as as those in your book plus much more. With key features such as key terms, people and places, Facts101 gives you all the information you need to prepare for...

  • e-book

    Marketing

    CTI Reviews
    (9568019)

    Facts101 is your complete guide to Marketing. In this book, you will learn topics such as Scanning the Marketing Environment, Ethics and Social Responsibility in Marketing, Consumer Behavior, and Organizational Markets and Buyer Behavior plus much...

  • e-book

    Marketing

    CTI Reviews
    (9788833)

    Facts101 is your complete guide to Marketing. In this book, you will learn topics such as Marketing Ethics, Analyzing the Marketing Environment, Consumer Behavior, and Business-to-Business Marketing plus much more. With key features such as key terms...

  • e-book

    Marketing

    CTI Reviews
    (9511947)

    Facts101 is your complete guide to Marketing. In this book, you will learn topics such as as those in your book plus much more. With key features such as key terms, people and places, Facts101 gives you all the information you need to prepare for...

  • e-book

    Marketing

    CTI Reviews
    (9508249)

    Facts101 is your complete guide to Marketing. In this book, you will learn topics such as Social and Mobile Marketing, Marketing Ethics, Analyzing the Marketing Environment, and Consumer Behavior plus much more. With key features such as key terms,...

  • e-book

    Marketing

    CTI Reviews
    (9458461)

    Facts101 is your complete guide to Marketing. In this book, you will learn topics such as Social and Mobile Marketing, Marketing Ethics, Analyzing the Marketing Environment, and Consumer Behavior plus much more. With key features such as key terms,...

  • e-book

    Marketing

    CTI Reviews
    (9548244)

    Facts101 is your complete guide to Marketing. In this book, you will learn topics such as Thrive in the Marketing Environment: The World Is Flat, Marketing Research: Gather, Analyze, and Use Information, Consumer Behavior: How and Why We Buy, and...

  • e-book

    Marketing

    Reviews, Cram101; CTI Reviews
    (3818625)

    Facts101 is your complete guide to Marketing. In this book, you will learn topics such as Psychology and Consumer Buying Behaviour, Marketing Research and Markel Information Systems, Marketing Strategy, and Marketing Segmentation and Positioning plus...

  • e-book

    Marketing

    CTI Reviews
    (9557863)

    Facts101 is your complete guide to Marketing. In this book, you will learn topics such as SOCIAL AND MOBILE MARKETING, MARKETING ETHICS, ANALYZING THE MARKETING ENVIRONMENT, and CONSUMER BEHAVIOR plus much more. With key features such as key terms,...

  • e-book

    Marketing

    CTI Reviews
    (9560769)

    Facts101 is your complete guide to Marketing. In this book, you will learn topics such as Scanning the Marketing Environment, Ethical and Social Responsibility in Marketing, Understanding Consumer Behavior, and Understanding Organizations as...

  • e-book

    Marketing

    CTI Reviews
    (9671461)

    Facts101 is your complete guide to Marketing. In this book, you will learn topics such as as those in your book plus much more. With key features such as key terms, people and places, Facts101 gives you all the information you need to prepare for...

  • e-book

    Marketing

    Reviews, Cram101; CTI Reviews
    (3818759)

    Facts101 is your complete guide to Marketing. In this book, you will learn topics such as as those in your book plus much more. With key features such as key terms, people and places, Facts101 gives you all the information you need to prepare for...

  • e-book

    Marketing

    CTI Reviews
    (9558054)

    Facts101 is your complete guide to Marketing. In this book, you will learn topics such as as those in your book plus much more. With key features such as key terms, people and places, Facts101 gives you all the information you need to prepare for...

  • e-book

    Marketing

    CTI Reviews
    (9569528)

    Facts101 is your complete guide to Marketing. In this book, you will learn topics such as as those in your book plus much more. With key features such as key terms, people and places, Facts101 gives you all the information you need to prepare for...

  • e-book

    Marketing

    CTI Reviews
    (9559723)

    Facts101 is your complete guide to Marketing. In this book, you will learn topics such as Marketing Ethics, Analyzing the Marketing Environment, Consumer Behavior, and Global Marketing plus much more. With key features such as key terms, people and...

  • e-book

    Marketing

    Reviews, Cram101; CTI Reviews
    (3820638)

    Facts101 is your complete guide to Marketing. In this book, you will learn topics such as as those in your book plus much more. With key features such as key terms, people and places, Facts101 gives you all the information you need to prepare for...

  • e-book

    Marketing

    CTI Reviews
    (3822605)

    Facts101 is your complete guide to Marketing. In this book, you will learn topics such as Targeting the Marketplace, Value Creation, Value Capture, and Value Delivery: Designing the Channel and Supply Chain plus much more. With key features such as...

  • e-book

    Marketing

    CTI Reviews
    (9672369)

    Facts101 is your complete guide to Marketing. In this book, you will learn topics such as Thrive in the Marketing Environment: The World Is Flat, Marketing Research: Gather, Analyze, and Use Information, Consumer Behavior: How and Why We Buy, and...

Busca por