Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta

Resultados para: richard weber

4 produtos
  • e-book

    Multi-armed Bandit Allocation Indices

    Weber,Richard; Gittins, John; Kevin Glazebrook
    (9301284)

    In 1989 the first edition of this book set out Gittins' pioneering index solution to the multi-armed bandit problem and his subsequent investigation of a wide of sequential resource allocation and stochastic scheduling problems. Since then there has...

  • Max Weber e a Idéia de Sociologia Econômica

    Swedberg,Richard
    (178591)

    O autor oferece-nos neste livro uma apresentação crítica e o primeiro estudo sistemático deste fascinante aspecto da obra weberiana. Ele nos mostra como Weber legou uma sólida fundamentação teórica para a sociologia econômica e desenvolveu uma série...

    Produto indisponível

  • How to Grow When Markets Don't

    Slywotzky,Adrian J.; Weber,Karl; Wise,Richard
    (858944)

    Outlines the challenges faced by most companies to sustain growth, offering advice on how to meet specific customer needs, retain investor loyalty, make effective acquisitions and partnerships, and achieve independence from a CEO.

    Produto indisponível

  • How To Grow When Markets Don't

    Slywotzky,Adrian J.; Weber,Karl; Wise,Richard
    (243145)

    Outlines the challenges faced by most companies to sustain growth, offering advice on how to meet specific customer needs, retain investor loyalty, make effective acquisitions and partnerships, and achieve independence from a CEO. Reprint.

    Produto indisponível

Busca por